return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Studiemethode (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
ff volledig terzijde dat vanaf volgend jaar een 10 genoeg is om een vrijstelling te krijgen, dit in alle hogescholen en uniefs in belgië.
TOR
^ heb dat ook gehoord..

nu ja voor ons maakt het niet zoveel uit, een tien bij ons = 75% correct beantwoord.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
ff volledig terzijde dat vanaf volgend jaar een 10 genoeg is om een vrijstelling te krijgen, dit in alle hogescholen en uniefs in belgië.

Was bij ons sowieso al het geval :)
Giesber
Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt.
Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Was bij ons sowieso al het geval :)



amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstellnig: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...
Svinuske
allez eigenlijk zenk dus een jaar te vroeg geboren ma in 2e zit moek er wel door geraken
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstellnig: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...

Ahja, das bij ons ook, ik had de post verkeerd gelezen, ik dacht dat een 10 voorlopige vrijstelling was...:o

En das inderdaad wel jaar te laat!! Moest dit vanaf vorig jaar zijn ingevoerd had ik nu 4 vakken minder te doen!! :whip:
Tiger777
quote:
Originally posted by Giesber
Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt.

Ik heb da ook eens geprobeerd... bleek dat mijn schedel niet semi-doorlaatbaar was :(
Bertn
quote:
Originally posted by de poll hierboven
"Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin"


da lijkt me dan meer iets voor u:D
Nyah
quote:
Originally posted by Bertn
amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstelling: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...

Ja das op het LUC ook zo. Onder 12/20 is voorlopige vrijstelling. Dus ook als ge 11.5/20 en ge buist op een ander vak en 2e zit niet derdoor, moet ge dat vak waar ge 11.5/20 op had ook het jaar erop opnieuw doen. Das wel dom imo.

djcresto
ik had in men laatste jaar 2x een 11 en mocht ze in tweede zit ook meenemen....
Push2005
Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement