return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
5 saker man inte ska säga till DJn
View this Thread in Original format
CJ InterCity
1. Jag kan inte namnet på låten, men den går så här...
Sjung INTE för DJn! Stackaren måste stå ut med rökfyllda rum och farliga decibel nivåer hela natten!

2. Alla vill höra detta ju!
Du frågade alla i klubben, och som deras talesman ber du om denna? yeah right...

3. Jag kan få ett ligg om du spelar denna!
varför nöja sig med en natt? köp albumet och få ligg en hel månad!

4. Spela den där låten nu, vi ska dra snart!
Om du drar så fort låten spelats, väntar DJn såklart till gryningen så att du ska stanna längre =)

5. Är det bara sånt skräp du spelar?
Om du går till en pizzeria beställer du knappast kinamat! hajar?

och framför allt! Om DJn har en hand på mixern, en hand på skivspelaren och hörlurarna på, stör honom ej.....

HAN MIXAR! :p
JayBee
quote:
Originally posted by CJ InterCity
och framför allt! Om DJn har en hand på mixern, en hand på skivspelaren och hörlurarna på, stör honom ej.....

HAN MIXAR! :p


och det säger du nu! :P
DjAviander
quote:
Originally posted by JayBee
och det säger du nu! :P



LOL JayBee :P:haha:
Vizay
quote:
Originally posted by JayBee
och det säger du nu! :P


när de gäller vad man inte ska göra mot DJn så ere bara å fråga jay, he's got experience ;) :D
jofawe
*host* *host* Sister Bliss *host* *host*
reveal
St_Andrew
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
jofawe
det är vissa tillfällen då en bild säger mer än 1000 ord...
montana
jaybee, vad sa du till henne, och när var detta
Aendy
quote:
Originally posted by montana
jaybee, vad sa du till henne, och när var detta


Undrar vad oddsen att han kommer ihåg det är? :)

JayBee
haha era vandaler! jo jag kommer ihåg ungefär vad jag sa... något riktigt onödigt också :)


men jag ska nog hålla det en hemlighet. det är pinsamt nog så som det är ;)

peace
RebeL9
misstänker att han sa något i stil med "hallå folket här vill höra BENHÅRD hardstyle!!!"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement