return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Er det noen som skal opp til eksamen??
View this Thread in Original format
atlearmeen
Er det noen som kom opp i eksamen??

Jeg kom opp i matte skriftlig, det suger!!!

På mandag braker det løs kl. 09:00 i Bergen!!!
robootz
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)

Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf:
moore
Systemdrift på mandag, regner med at det går greit. Utifra forberedelsesdelen vi har fått tipper jeg at oppgaven går ut på å planlegge og sette opp ett nettverk for en videregående skole.
dj_alfi
quote:
Originally posted by robootz
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)

Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf:


m2... oppgaven var stress å finne ut hva d var de var ute etter...

hadde heldags med gammel eksamensoppgave, og da fikk jeg 5-. Da hadde jeg vært til halv ti på forberedelsesdagen, og til halv elleve på heldagsen, så jeg tror dette kommer til å gå så d suser!
Lil-H
Var akkurat oppe i matte skriftlig, gikk bra tror jeg..
netroM
var oppe i matte skriftlig.... gikk dundas....
var oppe i samfunnsfag muntlig, trakk den "kalde krigen" oppgaven og fikk 6'er :D:D:D
Airlab
Kom opp i bed-øk.. tror det kommer til å gå gankse greit.
DJ-RED
quote:
Originally posted by robootz
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)

Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf:


Eeey kom opp i ISU jeg... Er temaet ditt fylkemesse for ungdomsbedrifter oxo? ;)
dj_alfi
dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no?
DJ_Audun
Jeg kom opp i det diggeste...engelsk skriftlig. Hadde eksamenen på fredag og det gikk rimelig bra. Utrolig digg å være ferdig med alt skolearbeid før sommeren :D

DJ_Audun
quote:
Originally posted by dj_alfi
dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no?


De fleste vgs i Oslo hadde skriftlig eksamen forrige uke, muntlig blir vell siste uken før ferien.
robootz
quote:
Originally posted by DJ-RED
Eeey kom opp i ISU jeg... Er temaet ditt fylkemesse for ungdomsbedrifter oxo? ;)


Jau, stemmer. Driver og leker meg litt i Access nå :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement