|
Er det noen som skal opp til eksamen??
|
View this Thread in Original format
| atlearmeen |
Er det noen som kom opp i eksamen??
Jeg kom opp i matte skriftlig, det suger!!!
På mandag braker det løs kl. 09:00 i Bergen!!! |
|
|
| robootz |
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)
Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf: |
|
|
| moore |
| Systemdrift på mandag, regner med at det går greit. Utifra forberedelsesdelen vi har fått tipper jeg at oppgaven går ut på å planlegge og sette opp ett nettverk for en videregående skole. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by robootz
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)
Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf: |
m2... oppgaven var stress å finne ut hva d var de var ute etter...
hadde heldags med gammel eksamensoppgave, og da fikk jeg 5-. Da hadde jeg vært til halv ti på forberedelsesdagen, og til halv elleve på heldagsen, så jeg tror dette kommer til å gå så d suser! |
|
|
| Lil-H |
| Var akkurat oppe i matte skriftlig, gikk bra tror jeg.. |
|
|
| netroM |
var oppe i matte skriftlig.... gikk dundas....
var oppe i samfunnsfag muntlig, trakk den "kalde krigen" oppgaven og fikk 6'er :D:D:D |
|
|
| Airlab |
| Kom opp i bed-øk.. tror det kommer til å gå gankse greit. |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by robootz
Skal opp i systemutvikling skriftlig på mandag, burde gå greit :)
Bare jeg ikke trekker matte muntlig så overlever jeg nok :wtf: |
Eeey kom opp i ISU jeg... Er temaet ditt fylkemesse for ungdomsbedrifter oxo? ;) |
|
|
| dj_alfi |
| dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no? |
|
|
| DJ_Audun |
| Jeg kom opp i det diggeste...engelsk skriftlig. Hadde eksamenen på fredag og det gikk rimelig bra. Utrolig digg å være ferdig med alt skolearbeid før sommeren :D |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no? |
De fleste vgs i Oslo hadde skriftlig eksamen forrige uke, muntlig blir vell siste uken før ferien. |
|
|
| robootz |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
Eeey kom opp i ISU jeg... Er temaet ditt fylkemesse for ungdomsbedrifter oxo? ;) |
Jau, stemmer. Driver og leker meg litt i Access nå :D |
|
|
|
|