return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Adore & Devote
View this Thread in Original format
Dioxys
ADORE & DEVOTE


Då var det dags för oss att släppa vår hemsida för allmänheten.

Adore & Devote, är ett musikaliskt samarbete mellan två välkända ansikten här på TA och TC.

Första spåret man färdigställde tillsammans var - Vivid Dream - som spelats på välfyllda dansgolv med stark positiv respons från publiken.

Nu hoppas vi att kommande produktioner med A&D skall komma att ha samma effekt på er som Vivid Dream.

Information och Samplingar finner du på:

http://www.ADORE-DEVOTE.tk


Glorie
finfin sida och vivid dream e oxå fin ;) funderar ni fortf. på namnbyte?
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
finfin sida och vivid dream e oxå fin ;) funderar ni fortf. på namnbyte?


Håller med, snygg sida :), men personligen tycker jag att "Adore & Devote" påminner alldeles för mycket om "Above & Beyond"...
Kamelen
fixa så sidan funkar i opera.. just nu ser man ingeting alls =) helt tomt..
Dioxys
Tack så hemskt mycket för komplimangerna :)

Angångende namnet har vi talat en hel del om det där, men vi själva är såpass vana vid det nu att det känns ganska naturligt och ändring på det i framtiden kanske kan hända om kontrakt väntas :)

Å andra sidan så är det ganska bra grej att vara lite lika ändå. Folk kommer ju i allmänhet ihåg att vi heter nånting som liknar Above & Beyond och sen kommer på Adore & Devote ;) Så en helt dålig grej är det inte :)
jofawe
den är söt som fan sidan .. å vivid dream är ju som en söt polkagris ungefär :)
dbl
ahaaa... det va den låten ni hade gjort som spelades på TC2years... nice låt :)

sidan ser också nice ut.. e inte så mycket för den vita bakgrunden dock... vit bakgrund kan ju va nice, men inte med resten av vad ni har imo....

eftersom ni har tagit på scrollers så kan man inte se hela sidan i 800*600... iiiiiiiiiinte bra
Dioxys
Jupp, den har spelats på en hel del fester det här året i Sverige :)

Valborgskryssningen bl.a. ;)

Problemet i 800x600 är nu åtgärdat och ska funka även för er! Tack igen för alla fina kommentarer!
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
Valborgskryssningen bl.a. ;)


Som ju iofs var förra året

Vilka är det som har spelat låten?
Dioxys
quote:
Originally posted by reveal
Som ju iofs var förra året

Vilka är det som har spelat låten?


Haha, ursäkta mig :) Springcruise var det, Jace var det som lirade den precis innan Markus Schultz kom in :)

[ursäkt]Har ju inte varit på någon utav kryssningarna själv, så jag har svårt att hålla reda på dem alla :rolleyes: [/ursäkt]

reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
Haha, ursäkta mig :) Springcruise var det, Jace var det som lirade den precis innan Markus Schultz kom in :)


Gratulerar :)

Om du får låtar spelade på kryssningen, då är väl det minsta du kan kräva att få följa med? :D
Dioxys
sure, hjälper du mig att övertyga dörrvakterna om jag blir stoppad på ingång då? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement