|
ריתוק בשלישות!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חבר'ה אני בשלישות (משעשע שאני על המחשב)
אבל בתכלס ריתקו אותי לבסיס עד יום שבת :)
בכל מקרה נתראה בסוף שבוע !!!
שמרו על עצמכם ואני אספר הכל שאני אחזור |
|
|
| idanhakia |
מי ריתק אותך שם ?
אני גם בשלישות.... |
|
|
| eXeTik |

:happy2:
מה כבר עשית שקיבלת ריתוק? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אבל בתכלס ריתקו אותי לבסיס עד יום שבת |
חבל, לא תוכל להגיע לפרי אוניל... |
|
|
| Flotser |
*CLOSED*
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
מיכאל יא בן זונה :)
עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :) |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by DjChook
מיכאל יא בן זונה :)
עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :) |
אני בצהלנט שם ...
פעם הבאה אם אתה מסתבך , דבר איתי
אולי אני יכול לעזור... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjChook
מיכאל יא בן זונה :)
עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :) |
דיברת?
אהמ אהמממ
לי אמרת משהו כמו
"עזרתי למישהו להעתיק במבחן" |
|
|
| DjChook |
אם החטא היה
"עזרתי למישהו להעתיק"
היו מעיפים אותי מהקורס :)
בכל מקרה הריתוק נגמר, אני בבית :)
ו.. אני לא בצהלנט מהסיבה הפשוטה שאני בקורס :) |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם החטא היה
"עזרתי למישהו להעתיק"
היו מעיפים אותי מהקורס :)
בכל מקרה הריתוק נגמר, אני בבית :)
ו.. אני לא בצהלנט מהסיבה הפשוטה שאני בקורס :) |
בכל מקרה אחי רק רציתי להציע לך עזרה...
אולי אם הייתי יודע על זה לפני זה
לא היית בריתוק... |
|
|
| DjChook |
| יש לך קשרים עם הרס"ר / משקיות משמעת של בסמ"ח ? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| איך בקורס של כאלה חנונים אפשר לקבל ריתוק!?! |
|
|
|
|