return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ריתוק בשלישות!
View this Thread in Original format
DjChook
חבר'ה אני בשלישות (משעשע שאני על המחשב)
אבל בתכלס ריתקו אותי לבסיס עד יום שבת :)

בכל מקרה נתראה בסוף שבוע !!!

שמרו על עצמכם ואני אספר הכל שאני אחזור
idanhakia
מי ריתק אותך שם ?
אני גם בשלישות....
eXeTik


:happy2:

מה כבר עשית שקיבלת ריתוק?
markfeldman
quote:
אבל בתכלס ריתקו אותי לבסיס עד יום שבת


חבל, לא תוכל להגיע לפרי אוניל...
Flotser
*CLOSED*
:nervous: :nervous: :nervous:
DjChook
מיכאל יא בן זונה :)

עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :)
idanhakia
quote:
Originally posted by DjChook
מיכאל יא בן זונה :)

עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :)



אני בצהלנט שם ...
פעם הבאה אם אתה מסתבך , דבר איתי
אולי אני יכול לעזור...
Scorchio
quote:
Originally posted by DjChook
מיכאל יא בן זונה :)

עידן איפה אתה בדיוק ?
וריתקו אותי כי דיברתי בכיתת מחשבים בזמן מבחן :)


דיברת?

אהמ אהמממ
לי אמרת משהו כמו
"עזרתי למישהו להעתיק במבחן"
DjChook
אם החטא היה
"עזרתי למישהו להעתיק"
היו מעיפים אותי מהקורס :)

בכל מקרה הריתוק נגמר, אני בבית :)

ו.. אני לא בצהלנט מהסיבה הפשוטה שאני בקורס :)
idanhakia
quote:
Originally posted by DjChook
אם החטא היה
"עזרתי למישהו להעתיק"
היו מעיפים אותי מהקורס :)

בכל מקרה הריתוק נגמר, אני בבית :)

ו.. אני לא בצהלנט מהסיבה הפשוטה שאני בקורס :)



בכל מקרה אחי רק רציתי להציע לך עזרה...
אולי אם הייתי יודע על זה לפני זה
לא היית בריתוק...

DjChook
יש לך קשרים עם הרס"ר / משקיות משמעת של בסמ"ח ? :)
Hell_Copter
איך בקורס של כאלה חנונים אפשר לקבל ריתוק!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement