|
~Mooiste blauwtjes en beste dissen :)~ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
| als je een meisje wil versieren moet je gewoon naar en discotheek gaan waar ze vette kut muziek draaien en dan moet je daar binnen een meisje zoeken die heel triest :( aan de kant staat en daar dan naar toe gaan en vragen of zij het net zulke kut muziek vind als jou!zoja zeg dan tegen haar dat ze mee moet gaan naar jou huis en dat je daar de muziek zal draaien die zij wil horen (geloof het of niet bij mij op vakantie heeft het gewerkt!) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
als je een meisje wil versieren moet je gewoon naar en discotheek gaan waar ze vette kut muziek draaien en dan moet je daar binnen een meisje zoeken die heel triest :( aan de kant staat en daar dan naar toe gaan en vragen of zij het net zulke kut muziek vind als jou!zoja zeg dan tegen haar dat ze mee moet gaan naar jou huis en dat je daar de muziek zal draaien die zij wil horen (geloof het of niet bij mij op vakantie heeft het gewerkt!) |
Haha ja maar die meisjes die bij ons zielig aan de kant staan zijn meestal ook de zielige wijven, dus zo werkt het niet hierzo :D |
|
|
| MetzZ_!! |
Ik wou ook meedoen aan deze thread....
maar ik besef net:
'kheb eigenlijk nog nooit een blauwtje gelopen:D
En dat komt, omdat ik mijn kansen eigenlijk altijd heeeeeeeel goed inschat;)
Oja, behalve dan die keer dat ik een meisje bij haar...euh... never mind
Ik leef tenminste nog:stongue: |
|
|
| Dj Lex |
| Ja en de meeste mensen geloven je niet he als je zegt dat je nog nooit een blauwtje heb gelopen, maar je moet idd gewoon heel goed inschatten. Zeker weten dat je haar in je broekzak hebt en er dan voor gaan. Soms mislukt dat ook nog wel hehe :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
'kheb eigenlijk nog nooit een blauwtje gelopen:D
|
Wahahahaha!
Volgens mij waren al je 1001 blauwtjes te erg om te vertellen! :D :D |
|
|
| MetzZ_!! |
OOGCONTACT is the word!
En altijd kijken of ze met de'r vriendin gaat lopen smoesen... dan zit het goed... bij mij wel tenminste |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wahahahaha!
Volgens mij waren al je 1001 blauwtjes te erg om te vertellen! :D :D |
Speaking from experience??? Of gewoon STINKEND jaloers??:D :p ;) |
|
|
| Little Theseus |
Fuk, volgens mij ben ik jaloers.
Maar ik geloof echt niet dat je NOOIT een blauwTJE hebt opgelopen.
Ik sprak een gast op vakantie in Frankrijk, en in die regio waren de franse meiden wel moeilijk te versieren, maar hij had gewoon 28 (!) blauwtjes gelopen op 1 avond. Hoe hij het klaargespeeld had weet ik niet, maar ik weet zeker dat hij een aantal dingen waarschijnlijk totaal verkeerd aanpakte! (neuk me als ik het fout heb, maar jij wil met me zoenen! als openingszin ofzo) |
|
|
| MetzZ_!! |
Euh... ik denk ff heel diep na...
*denk*denk*denk*denk*
Oja, ik ben wel een keertje gewoon genegeerd toen ik gedag zei tegen een meisje dat bij een vriendin van mij stond...
Toch nog een klein blauwtje :rolleyes:
Happy now?:toothless
Ik moet wel aan mijn image denken he.. |
|
|
| Miss Proximus |
| Kom op gozers!!!!!! Pak je koffers en vlieg naar Almere.....dáááááááááár wonen alle sletjes :p |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Kom op gozers!!!!!! Pak je koffers en vlieg naar Almere.....dáááááááááár wonen alle sletjes :p |
Whahahaaaaa!
Maar je hebt wel gelijk... Ze zijn meestal wel errug E-Z! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Kom op gozers!!!!!! Pak je koffers en vlieg naar Almere.....dáááááááááár wonen alle sletjes :p |
iig bedankt voor de uitleg miss P! Want dat verklaart toch een hoop!;) |
|
|
|
|