|
~Mooiste blauwtjes en beste dissen :)~ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| Ooh jongens.. als je het helemaal goed hebt, dan komt het meisje op Jouw af. HEHE :D:D:D Is wel zo makkelijk,.. Ik vind trouwens een openingszin altijd zoo SLECHT>.. maar wel weer kei grppig.. gewoon gein om een enorm slechte zin te bedenken en die als je wat op hebt te gebruiken.. echt opperste LOL!!.. Stap je op een meisje af: HEY, WANT TO GO HOME FOR SOME SEX AND PIZZA, (no), .. OOH YOU DON'T LIKE PIZZA.. heel flauw,oud etc etc.. maar wel lol!.. HEHE :D:D HAHAHAHA |
|
|
| Dj Lex |
| Allemal leuk en aardig deze thread, maar Henkie heeft zelf nog nix verteld! Vertel is Henkie of heb je ook nooit blauwtjes gelopen? |
|
|
| Little Theseus |
Ja Henk vertel op!
Volgens mij kom jij wel in aanmerking voor trance-addict-champ-blauwtjelopen:p
oja, nog 1 openingszin om het af te leren
"Are your nipples always hard or are you just glad to see me?":D :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook nog nooit een blauwtje heb gelopen.....en ik was (heb het al een tijdje niet meer geöefend) altijd hartstikke goed in jongens "snippen" :D
Questie van de juiste blik, de juiste gebaren en een beetje toneelspelen ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Questie van de juiste blik, de juiste gebaren en een beetje toneelspelen ;) |
ja jongens, daar gaat het om, kwestie van de juiste BLIK:p
lol |
|
|
| Henkie_henk |
nou ik zat er laatst in deejze thread 1 te typen.. en was ik op den duur de draad kwijt hoe die ookalweer ging(paar daaggies trg alweer).. lol.. dat is typisch mij..
Nu heb k eiglijk nie zon zin om zon verhaaltje te type.. |
|
|
| Henkie_henk |
whaha nie dak me schaam lol.. ik vin t juist wel lachen.. en deejze was gewoon lekker...
nou okay..hier komt ie..
ooow fuk ik weet t alweer! (bijna dan)
Dis1
Ik had mooi meidje er tel nr gekrege..(van der vriendin) smsde wat.. belde wat.. daarna afspraakje gemaakt..kom ik daar aan.. "ey waar is ze dan"...ow ja ze komt niet ze is ziek.. wtf!..zegt peter zo.. ow ja sorry was ik je vergeten te vertellen! lol.. nou ja.. ik d8 t zal wel.. maar ze wilde me nog wel eg zien.. (ik hoopte eigelijk dat ze fyver had ofzow) maar okay toch nog wat afgesproken was nie eg leuk..(verlege meidje.. geen party girlie) maarja had wel zin in relatie.. gewoon voor de leuk.. zij niet.. nou ja.. okay.. ken gebeure.. best wel blauwtje.. tijdje later.. zie ik haar weer.. praatje mee gemaakt.. beetje smse.. Nou had ze over "ons" lope nadenken en ze d8 dat t nog wel wat kon worden.. vroeg ze wat denk jij er van:
"NEE!"
Dat was de mooiste nee die ik ook gezegd heb..
t kan ietsie anders zijn is alweer 2 jr gelede ofzow.. was nog in me kroegentijd :)
DIss 2..
Net 2 weke wat met meisje.. ging toen verhuize.. nou ja.. we hadde t nie uitgemaakt.. beetje brieffies schrijven.. zo rond kerst zou ik daar heenkome naar de challenge.. dan zoude we ook nog eve naar huis gaan.. ofterwijl de condoompjes waren op zak..nou ik daarheen.. eeehhh..waar? (Zie je het patroon?) is ze? Ooowww zit het hoertje in belgie! Ow natuurlijk maakt dat niet uit.. ze vond het wel heel erg.. en ging me nog belle op 06.. was ik ook zo blij mee natuurlijk.. ah t was niet naaien.. maar genaaid worden.. enigste positieve toen was dat k haar vriendin heb gehad.. (gewoon gescoord).. net goed..
ik zal nog ff kijke of er nog gruwelijkere zijn...
whaha met uitgaan ja...
Diss 3
zon meidje.. (zon kakkertje).. heeft zon zwart wit gestreept truitje aan.. ik zeg tege vrienden "let op".. beetje flirten.. ga er daarna naartoe.. "ey uit welke gevangenis ben jij ontsnapt dan"
Diss 4
Nog meidje.. blondie.. (met tattoeage maar was wel heel jong..nee geen plakplaatje) Ook beetje mee sjansen.. mee flirten.. daarna.. loop je der naartoe.. "weet jij waar de wc is?"
Diss 5
Of zon vriend van mij was zoooo blauw.. niet normaal.. was na wat tentamens.. wij de stad in.. loopt ie meisje te versieren.. en ze was me ff partij lelijk.. "ey robert.. ze is ***** LELIJK!".. keihard haha.. hij lachen.. lelijkje vond t wat minder...
diss 6
Ow nog zon actie.... vriend van mij heeft met meisje.. late we er x noeme.. x was op vakantie.. beste vriendin van x ging toen we uitginge vriend van mij versieren...beetje strelen enzow.. wij zate eg zo van wtf! vieze slet was het dus.. Vroeg dus wat ze aan het doen was.. en gaf ze een of ander loos antwoord...na een tijdje stote iemand haar aan.. en morste ze haar drinken op mij en die vriend van mij.. Ik godverdomme.. PATS zo de inhoud van me glas in haar gezicht.. dik lachen.. toen zijn we ons maar gaan bezatte bij andere vriend.. :p
Diss 7
Avondje *light.. staan beetje te dansen.. loopt meisje tege me aan te rijden vanachter.. denk zo wtf.. rot op man..Dus ik zeg zo hey rot jij es ff op... zij gaat gewoon door.. ik duw er een beetje weg.. komt ze weer terug.. dus nu duw ik er egt weg.. Gaat ze lopen blaten van bla bla ... me vrienden bla bla.. ik de hele tijd "sorry"...."wat zei je".."ow v erstond je niet"...Dat hielp ook nie eg om haar te bedaren.. ze scheen het over haar pakistaanse vriendjes te hebbe die link liepen te doen in zon hoekje.. Ware dan wel met ze v ele die avond maarja.. toch maar ander zaaltje gepakt..
Wat nou mietje new_wave :p
Das wel weer genoeg.. |
|
|
| Dj Lex |
| Nee oke, maar dan gaan we hem nog wel horen he, want jij hebt wel altijd leuke verhalen, volgens mij ben jij echt iemand die echt overal wel iets meemaakt. :D:D:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Henkie 't Playertje! :D |
|
|
| New Wave |
Whehe Henkie, ik ben trots op je :p
Oke eik heb der ook 1 , maaruh die had ik niet neergezet omdat ik misschien dacht dat jullie me toch niet zouden geloven..maargoed ga hem toch typen.
Okeedan, ik was met een klasgenoot een reportage aan het maken in de discotheek waar ik werk....ik heel lief meisje ontmoet, ik dik verliefd.....paar keer afgesproken....ging wel lekker...ennuh toen hadden we een paar dagen wat.....op een zaterdagavond in de Klaveet (disco waar ik werk) moest ik werken....ennuh Radio 538 drive in show was ook aanwezig.......meid was der ook ennuh alles liep vlekkeloos....maaruh die meid die stond dus veel te vaak achter bij die Radio 538....en wat zal, onze grote lelijke blonde klootzak Lindo Duvall was er ook.........ja die radio 538 DJ.........zijn ze naar buiten gegaan, terwijl ik aan het werk was, hebben ze een half uur lopen bekken.......hoorde ik de dag daarna...ik zo facking pissed...was dus behoooooorlijk geplayed......
Dus, mijn vriendin afgepakt door Lindo Duvall.....staat leuk in je CV......maargoed......wat zou een mega arrogant lekkere kutwijf kiezen? een glazenhaler of een radio 538 DJ?.............de meeste zullen het weten.....ik nu wel
LATOX! |
|
|
| Henkie_henk |
oh new_wave ik zou wel voor jou kiezen.. hoor lol
ah je had toch nie eg wat aan dat vrouwtje.. arrogante fake ass vreemdgaanert.. :o |
|
|
|
|