|
uitverkoop in 2dance mechelen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| tis trouwens 10 minuutjes stappen van aant station tot de winkel, dus da valt al bij al nog mee vind ik. Ik denk zelf dk ni héél lang ga blijven daar, een uurke max, want kheb nog veel te blokken voor zaterdag. Ma ik zou het mij beklagen als ik is ni langs ben geweest :) |
|
|
| Svinuske |
en ik heb besloten om ook nog maar is mijn studies te verwaarlozen maar dit is een buitenkanske
ik denk dak me een plaat of 30 ga buitenkomen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hola, dit kan ik ook niet missen! :eek: |
|
|
| Pumaz |
| Whehehe, het wordt een halve beta-meeting :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee, misschien wel? Elke platenzaak heeft normaal toch ook een klein assortiment cd's...
En anders is het gewoon de ideale moment om aan een vinylcollectie te beginnen ;) |
|
|
| Wildfir3 |
| geen cd's, niks, njet :) |
|
|
| Sportingboy |
klinkt goe..
ik ga donderdag of vrijdag na mijn werk ook wel eens binnen springen. Dat is toch op weg richting Antwerpen :)
enkel jammer dat het in Mechelen zo lastig is om te parkeren :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Sportingboy
klinkt goe..
ik ga donderdag of vrijdag na mijn werk ook wel eens binnen springen. Dat is toch op weg richting Antwerpen :)
|
Morgen (= donderdag) zal er rond 17u wel een delegatie beta's zitten, feel free to join us! :D |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Morgen (= donderdag) zal er rond 17u wel een delegatie beta's zitten, feel free to join us! :D |
merci voor de uitnodiging, ik zal proberen er tegen dan te zijn.. hangt er vanaf hoe druk het is. ik heb in ieder geval wel zin om nog eens wat te gaan vinyl-shoppen :D |
|
|
| Kaidreas |
omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook.
jeuj nog eens naar mechelen das een feest.
een schoon maar pokke saaie stad |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook.
jeuj nog eens naar mechelen das een feest.
een schoon maar pokke saaie stad |
alé gij, vrijdagnamiddag/avond is dat toch altijd een feesje in café de prof? :) |
|
|
|
|