return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
uitverkoop in 2dance mechelen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by Kaidreas
omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook

Om 17u?
Nu ja, ik was deze namiddag naar de tennis aan het kijken (mijn Sporza-doop) en ik ben in slaap gevallen. Ik werd dan rond 20u weer wakker en werd bijna hysterisch omdat ik het niet gehaald had, gelukkig wist Jasper mij te herinneren dat het pas morgen is :toothless
Xilver
Kga zien da'k morgen wa vroeger vertrek op 't werk, want wil der toch ook zeker eens passeren.
Myst3ria
Have fun en veel koopplezier aan iedereen die morgen gaat ;) Dees hier moet morgen namelijk werken :(
Pumaz
En wij moeten studeren :D
Ik heb mezelf trouwens een budget van 50 euro opgelegd voor morgen, mezelf kennende zou het daar anders erg zijn bij mij :toothless
Jasperovitsj
[bomma-mode]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid! ;)
[/bomma-mode]

Ik ga ook maar pakweg 40€ meepakken, anders doe ik ook veel te veel op, en kan ik binnen 2 weken bij Dj Frank niks meer kopen op de uitverkoop. Of ik kan niet meer mee naar Asta...
SilentEagle
Gij zijt er ook Jasper? Schitteuhreuhnd! :)
Sportingboy
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
[bomma-mode]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid! ;)
[/bomma-mode]

Ik ga ook maar pakweg 40€ meepakken, anders doe ik ook veel te veel op, en kan ik binnen 2 weken bij Dj Frank niks meer kopen op de uitverkoop. Of ik kan niet meer mee naar Asta...


De Frank heeft toch eigenlijk ni zoveel Trance? laat staan progressive..
Vroeger kwam ik der ook altijd om al de dixies-plaatjes te kopen.. Goh, waar is den tijd :D
Wildfir3
Effe voor alle duidelijkheid: gelieve allemaal om 16.30 aan de uitgang (diegene richting bruul) te staan. Sebastian, Svinus en ik nemen de trein om 16.12u en komen om half vijf aan in't station. Dan gaan we direct richting 2 Dance.

Ik ken géén adres van die winkel, ik weet hem gewoon zijn (wiii), dus als ge mee wilt zult ge op tijd moeten zijn (tenzij ge hem zelf ook weet zijn natuurlijk). De reden dat ik geen zin heb om te wachten (selfish me) is dat ik zaterdag een zwaar examen heb waar ik nog veel voor moet doen, en ik zal alle tijd kunnen gebruiken die ik kan hebben, dus echt véél tijd wens ik ni echt te verliezen deze namiddag :)

Als ik mij niet vergis, wordt het op het station:
-ikke
-svinus
-jasper
-pumaz
-sebastian

Als ge nog mee wilt laat ge maar iets weten, als ge niet meer zou meegaan for some reason ook. Aan de mensen die mijn gsm nummer hebben: ik heb géén belwaarde dus ik ga niet terug kunne smsen. Tussen 13.30 en pakweg 16u zult ge mij ook niet kunnen bereiken, aangezien ik dan exaampje ga spelen.

Ik zou zo zeggen, zie dat ge op tijd zijt, of ge zijt genegerd ^^.

Tot straks kindjes :toocool:
Xilver
Is daar wa deftig parkeerplaats in de buurt? Want in Mechelen is da echt wel om de schijtende rottering van te krijgen.
Wildfir3
in de buurt van t station? Ge hebt ne grote parking achter 't station heb ik mij laten wijsmaken

Wildfir3
Kaidreas als we op u moeten wachten (als ge uit uw bed geraakt :p) laat dan iemand iets weten hé :)

mijn nr: 0485/32.34.33
Svinuske
weet er iemand of der onderweg bankautomaat is of da ge in diene winkel me banc contact kunt betalen ? anders moek nu nog rap hier geld gaan afhalen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement