return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני חייב לשתף אותכם במשהו!!!
View this Thread in Original format
DJ-BON_v2
היום חזרתי מהצבא כרגיל ככה פקקים והכל קיצר מזה נמאס לי מהשירים של גלגלצ/102/100 אז חיפשתי איזה קלטות יש לי באוטו (באוטו של אמא שלי שאני לוקח מדי פעם יש לי דיסקים, באוטו שלי (וחמישית של אחותי) יש לי רק קלטות). קיצר מצאתי קלטת ישנה לאללה לא היה כתוב מה שמתי אותה ומה מסתבר??? DJ TIESTO LIVE AT TRANCE ENERGY 2000.

עכשיו שתבינו, זה היה הסט השלם הראשון ששמעתי שלא במסיבה, והראשון ששמעתי של טייסטו בכלל. בזכותו התחלתי לאהוב את כל הקטע הזה של טראנסים, בזכותו מצאתי את האתר הזה בכלל!! (כשחיפשתי בyahoo (כן, פעם היו מחפשים בyahoo) את הtrack list שלו)..

סתם עלתה בי נוסטלגיה מטורפת ושמעתי אותו ואני אמשיך לשמוע אותו מחר כשאני אחזור מהצבא (כי כשאני נוסע לצבא אני שומע תכנית הבוקר ב102 אף אם - מומלץ)...

סתם הייתי חייב לשתף אתכם בהרגשה הזאת.
eXeTik
yaman
הסט הראשון המלא ששמעתי היה של ז'אן בסנסיישן 2000

סט מומלץ ביותר

סחטיין על אחותך שיש לה את טיאסטו על קלטת
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by yaman
הסט הראשון המלא ששמעתי היה של ז'אן בסנסיישן 2000

סט מומלץ ביותר

סחטיין על אחותך שיש לה את טיאסטו על קלטת


לא.... הקלטת שלי ממזמן מזמן מזמן מזמן...

אחותי שונאת טראנסים... =
YoraY
quote:
Originally posted by eXeTik










חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק חזק ונת-חזק

הרגת אותי:D
Dj Black
:eek: :eek: :eek: :eek:





















חחח סתם לא זוכר מה הסט הראשון ששמעתי...:crazy:
Sniper
הסט הראשון ששמעתי היה של
Tiesto - Innercity

יש לי עדיין את הדיסק הזה איפשהו מטייל ברחבי הבית
yaman
Tiesto - Innercity


באמת חזק
Scorchio
quote:
Originally posted by Sniper
הסט הראשון ששמעתי היה של
Tiesto - Innercity

יש לי עדיין את הדיסק הזה איפשהו מטייל ברחבי הבית


ואללה זה גם היה הסט הראשון שאני שמעתי
עוד בימי צעירותי בתחום הייתי בטוח שכל טראק שם היה שייך לטייסטו ואז אני זוכר איך התבעסתי כשהבנתי שאנשים אחרים הכינו והוא רק מיקסס חחחח
yaman
לפני כמה זמן זה באמת?

Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה זה גם היה הסט הראשון שאני שמעתי
עוד בימי צעירותי בתחום הייתי בטוח שכל טראק שם היה שייך לטייסטו ואז אני זוכר איך התבעסתי כשהבנתי שאנשים אחרים הכינו והוא רק מיקסס חחחח


אני זוכר שהורדתי טראקים מהסט והורדתי טראק שנקרא
DJ Tiesto - Push The Anthem

קיצור הייתי בטוח איזה כמה חודשים שיש לו טראק כזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לשוקיסטים בינכם הטראק זה
Push - The Anthem
...
Scorchio
כן רון זה מה שקרה לי גם חחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement