|
Gratulerar intercity
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Gratulerar i efterskott till studenten till vår allas Intercity ( som jag hur länge som helst trodde hete innercity... ) :-) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by sipowitz
som jag hur länge som helst trodde hete innercity |
hmm *går ut i main sweden forumet igen, letar upp en post med han, jo ta me fan han heter inTercity* :p
grattis iaf, tror jag sa det i studenten tråden oxå men kommer inte ihåg =)
din studentmössa var GRYMMAST iaf :p:p |
|
|
| ScuL |
| intercity är en tåg i Holland :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
intercity är en tåg i Holland :D |
Intercity är ett tåg i Sverige också :) |
|
|
| CJ InterCity |
ser man på, en topic i min ära! tackar tackar :)
hmm jag trodde inte att mitt namn var SÅ missledande! när jag var liten hade jag modelltåg som jag lekte med dygnet runt. så blev jag kallad "intercity-peter" av mina polare sedan blev det helt enkelt "CJ InterCity" :p
lite student fotos för er som undrar över min hatt ;)
www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004 |
|
|
| GyLLe |
| Varför hade du ingen vanlig student mössa???? |
|
|
| CJ InterCity |
1. det är ingen lag på att ha student mössa
2. alla andra har det, tänkte vara lite unik (och det gick hem kan jag lova;))
3. en studentmössa kostar $$$ och jag kan tänka mig hundratals saker jag hellre spenderar pengarna på :p
ja det är väl lite stolliga anledningar jag hade men roligt var det :) |
|
|
| GyLLe |
ja, men det är väl lite tradition att ha en ful svart och vit emil mössa på sej på studenten???
men men alla gör ju som man själv vill... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by GyLLe
ja, men det är väl lite tradition att ha en ful svart och vit emil mössa på sej på studenten??? |
ja precis, just därför tänkte jag passa på att vara lite unik och nyskapande. dessutom är jag unik på min skola - jag lyssnar på trance ju :p |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ja precis, just därför tänkte jag passa på att vara lite unik och nyskapande. dessutom är jag unik på min skola - jag lyssnar på trance ju :p |
Så på julen så kan du klä en palm istället för gran...;) ;) :disbelief:
stackars dej, jag hade typ 20 trance polare på Gymnasiet. 5st nära polare, 5st som jag festa med, å 10st som man heja på för att man visste att dom lyssna på trance... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| måste ju passa på att Säga GRATTIS jag med... även om de e lite sent nu :) |
|
|
|
|