return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gratulerar intercity
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Gratulerar i efterskott till studenten till vår allas Intercity ( som jag hur länge som helst trodde hete innercity... ) :-)
dbl
grattis :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by sipowitz
som jag hur länge som helst trodde hete innercity


hmm *går ut i main sweden forumet igen, letar upp en post med han, jo ta me fan han heter inTercity* :p

grattis iaf, tror jag sa det i studenten tråden oxå men kommer inte ihåg =)

din studentmössa var GRYMMAST iaf :p:p
ScuL
intercity är en tåg i Holland :D
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
intercity är en tåg i Holland :D


Intercity är ett tåg i Sverige också :)
CJ InterCity
ser man på, en topic i min ära! tackar tackar :)

hmm jag trodde inte att mitt namn var SÅ missledande! när jag var liten hade jag modelltåg som jag lekte med dygnet runt. så blev jag kallad "intercity-peter" av mina polare sedan blev det helt enkelt "CJ InterCity" :p

lite student fotos för er som undrar över min hatt ;)
www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004
GyLLe
Varför hade du ingen vanlig student mössa????
CJ InterCity
1. det är ingen lag på att ha student mössa

2. alla andra har det, tänkte vara lite unik (och det gick hem kan jag lova;))

3. en studentmössa kostar $$$ och jag kan tänka mig hundratals saker jag hellre spenderar pengarna på :p

ja det är väl lite stolliga anledningar jag hade men roligt var det :)
GyLLe
ja, men det är väl lite tradition att ha en ful svart och vit emil mössa på sej på studenten???

men men alla gör ju som man själv vill...
CJ InterCity
quote:
Originally posted by GyLLe
ja, men det är väl lite tradition att ha en ful svart och vit emil mössa på sej på studenten???

ja precis, just därför tänkte jag passa på att vara lite unik och nyskapande. dessutom är jag unik på min skola - jag lyssnar på trance ju :p

GyLLe
quote:
Originally posted by CJ InterCity
ja precis, just därför tänkte jag passa på att vara lite unik och nyskapande. dessutom är jag unik på min skola - jag lyssnar på trance ju :p



Så på julen så kan du klä en palm istället för gran...;) ;) :disbelief:

stackars dej, jag hade typ 20 trance polare på Gymnasiet. 5st nära polare, 5st som jag festa med, å 10st som man heja på för att man visste att dom lyssna på trance...
SteveTranz4ever
måste ju passa på att Säga GRATTIS jag med... även om de e lite sent nu :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement