|
Hur hittade ni den gyllene vägen till TA?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BrainmaN |
| Jag sökte efter musik videor, sen titta jag in i forumet och blev frälst.:disbelief |
|
|
| EsseT |
| Vägen hit hittade jag av ren slump när jag sökte på olika saker inom trance. Och eftersom TranceAddict dök upp väldigt högt upp på sökningen så kollade man in även om jag inte reggade mig för mycke senare Dock mitt första konto försvann av nån konstig anledning o ny reggade mig för några månder sedan men första gången jag visse om det var nog för 2-3 år sedan MVH M |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
alla här verkar vara ena riktiga leechers helt enkelt :D |
Hehe, kommer knappt ihåg hur jag hittade hit egentligen men jag misstänker stark att det hade med mina leecher-tendenser att göra :p
Någongång under 2000 var det iaf. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag hitta hit genom doter (som jag var me på Trance Energy i feb 02 först... (lärde "känna" honom via t.nu och Trancegirls |
Tn-girls forumet dominera totalt:cool::happy2: btw finns det kvar??:p:wtf:
hum minns inte hur jag hamna här..men står jag regga 02 så kan mkt möjligt ha varit genom T.nu å T-girls forumet...
där hitta ja både glorie,doter ac å gänget;) :cool: |
|
|
| CJ InterCity |
| Har ladddat ner musik och skummat igenom forumet sen i somras 2003 men så kom det en topic som jag var tvungen att svara på, och sedan blev man fast helt enkelt :D ja ni vet själva ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Tn-girls forumet dominera totalt:cool::happy2: btw finns det kvar??:p:wtf:
hum minns inte hur jag hamna här..men står jag regga 02 så kan mkt möjligt ha varit genom T.nu å T-girls forumet...
där hitta ja både glorie,doter ac å gänget;) :cool: |
hehe, jag veeeet... jag tog beslutet att radera det för all framtid för några månader sen faktiskt :):( helt klart bästa forumet around ;) AC fråga faktiskt om det var kvar, för bara nån dag sen. rätt roligt :)
esset.... ohooo.. jag trodde du hade en referral från jaybee eller steve. :) |
|
|
| MojjMojj |
| Jag hitta detta ställe genom min dårvarande klasskamrat Vizay, titta första bara omkring på sidan i ngn månad innan jag regga mig. Stenhårt forum som jag inte kommer släppa taget om på ett tag, till och med bättre än lunarstorm :crazy: :D |
|
|
| Scintilla |
| Hm, har vetat om den här sidan i ca 3 år.. såg adressen i en mp3:a och bestämde mig för att kolla upp den. Men har inte varit medveten om forumet förrän tills för några månader sen, och eftersom jag är student och har väldigt lite att göra om dagarna så tänkte jag att det kan väl inte skada att ha ett till forum att bevaka (förutom tc)... det är ju inte som att jag inte hinner, precis :tongue2 :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
| reveal som fick hit mig... :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, jag veeeet... jag tog beslutet att radera det för all framtid för några månader sen faktiskt :):( helt klart bästa forumet around ;) AC fråga faktiskt om det var kvar, för bara nån dag sen. rätt roligt :) |
aww:(:p...vi "wannabe tn-girls" vill ju bli wannabes igen jue.:p
dags å ta över världen igen:cool: :wtf:
btw...för mig det va därifrån doter tala om för mig att detta place fanns.. :cool: |
|
|
| M1cro5lave |
| Brukade ladda ner musik, men då var jag inte medlem i forumet. Efter ett års inaktivitet så bestämde jag mig för att återvända och ladda ner lite till (jupp, adressen kom jag ihåg) och först då la jag märke till forumet :) |
|
|
| AC. |
Hitta väl till TA via någon laddaner-msuik-sida. sen upptä'ckte jag väl att det fanns ett forum här sen ännu senare upptäckte jag att det tillkommit en svensk del, sen ytterligare senare så upptäckte jag att forumet höll väldigt hög och seriös klass så jag registrerade mig!
och förövrigt, JA! tn(g)-girls forum var bäst! ;) |
|
|
|
|