return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Hur hittade ni den gyllene vägen till TA??
View this Thread in Original format
beaversweede
en fråga som bara ploppade upp sådär..hur hittade ni egentligen hit till TranceAddict var det genom nån kompis eller bara genom ren slump.

Jag kan säga att det var ren och skär slump att jag hittade hit,, och tur var väl det :D
dbl
fick adressen av en för att ladda ner musik... alltså på huvudsidan då... sen hittade jag forumet efter ett bra tag... och sen har jag varit här sen dess
Try
Jo men det är ju ungefär så. Jag har hört / sett ordet Tranceaddict länge. Ett tag var det så att jag laddade hem massa musik härifrån.... Men det tog ett par år innan jag kom på att jag kom på att jag borde bli aktiv här.
St_Andrew
jag har laddat ner musik härifrån ganska länge men aldrig tänkt på forumen, men så fick jag ett tips från en kompis om forumen, så då gick jag med här :)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=111256 *nanana* :p

ska dock citera våran mod här :)

quote:
Originally posted by reveal
jepp, en gammal klassiker i repris :p finns ju många nya nu som har kommit hit
SteveTranz4ever
Åhh en gammal goding poppar upp igen... tror denna har vart uppe ett par ggr.

Men iaf. letade trance på nätet för nedladdnign och jag hittade trancEaddicts download sidor och jag var som i eld å lågor när jag hittade alla videos han hade uppe då... säkert 30-50 videos som jag tog hem på raken...

Surfade runt här några månader innan jag signade upp mig [Apr-18-2001]... sen tog det väl ytterligare några dagar innan man började skriva på forumet också...
Då fanns det bara några få internationella avdelningar :)

Några år har gott och jag e kvar :D Lär stanna ett bra tag till också :)
jofawe
ojdå.. jag hittade hit genom mp3sidan för lääängesen!
Sen signade jag mig.. typ

sen fick glorie mig att börja använda detta vid juletiden förra året, å sen dess är jag fast!
ScuL
genom mp3 nedladdning :D
St_Andrew
alla här verkar vara ena riktiga leechers helt enkelt :D
JayBee
steve gav mig adressen på en fest :)
montana
googlade om en grej om riva och såg massa grejer från tranceaddict, pluss jag hörde en polare snacka om dom hade mp3:or, så jag kom, gick in i forumet, lurkade och sen postade

Kamelen
jag har inte hittat mig själv än ännu mindre tranceaddict =( men snart så
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
sen fick glorie mig att börja använda detta vid juletiden förra året, å sen dess är jag fast!


jepp.. jag värvar bara personer som kan nåt om trance och som är snälla ;) ja tror tamejfän att du var den förste och ende fram till nu :) så känn dig hedrad Pat :D

jag hitta hit genom doter (som jag var me på Trance Energy i feb 02 först... (lärde "känna" honom via t.nu och Trancegirls ) och därefter regga ja mig här typ...) så doter i första hand och sen lite gaby, även hon på TE :) så de så... inge mp3-hunt här inte :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement