|
Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Nu er al voor techno iets is en voor prog iets is en dit forum totaal gewijd is aan trance.....presenteer ik u de Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk.
Wat denk je erover?
Wie zijn je favorieten?
Naar wat luister je het meest?
Waarom?
Stort u hart hier eens maar een keer goed uit (NO FLAMING, OR BITCHSLAP!!) |
|
|
| lievez |
:rolleyes:
kheb liever ne Vlaamse schlager thread ofzo :tongue3 |
|
|
| pooley |
/me zwijgt en post geen pics
ofwel 1tje !
woops I lied.
Ma bon kga deze thread ni kapotmaken, das foei
ontopic:
Ni echt mijn ding, echt niet :/ |
|
|
| Eagle` |
Valt hardtrance hier ook onder ? :)
Was een periode dat ik helemaal into hard-trance was, kan het nu nog steeds apprecieren though, zoek nog steeds die original daedalus mix van Flutlicht - Icarus. Een van men eerste platen die ik hier ooit gedownload heb op TA, wat een ongelofelijk geile plaat blijft dat toch :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Wildfir3 |
Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten :)
Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Alles wa boenkt valt hier onder, maar hardtrance is trance dus ik denk dat er wel genoeg over gezegd wordt op TA...of ni? |
|
|
| Gladius |
| als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij |
Geweldige plaat! :crazy: |
|
|
| Pumaz |
Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive :wtf:
Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe.
Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten :)
Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen :) |
Noisecore heeft zijn charmes...wel wat aan de ruige kant en niet bepaald geschikt voor kamermuziek maar toch.
Speedcore vind ik dom, dat is gewoon de bpm knop cadul draaien
En Terror...awel ik heb atm geen id meer wat Terror is. Want de ene spreekt van Terror ivm rechtse hardcore, den andere noemt Nosferatu etc Terror, nog iemand anders noemt de meer door Industrial beinvloede stijl (Manu Le Malin, etc) Terror. Dus daarover kan ik met niet uitlaten.
Maar Endy (heb ik het album van), Noferatu en Promo zijn gewoon zalig :D |
|
|
| Pumaz |
| Your sig rules once again Rafic ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive :wtf:
Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe.
Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf) |
Bij Arome staat meestal alleen de naam van onze Scot. (F. Zenker zekers, of verwar ik me met Flutlicht ofzo...:conf: ) |
|
|
|
|