|
מה אתם חושבים על ליין של קלאב טראנס ושל מוזיקה אלקטרונית בלבד?
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
חברה ?
מה נראה לכם ,זה ילך?
פשוט ממש ממש נמאס לי ללכת למסיבות כל מסיבה אותו דבר
אותה מוזיקה מסריחה ...
נראה לכם שיש מספיק קהל בשביל המוזיקה הזאת? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בימינו מעטים האנשים המגיעים למועדון בשביל המוזיקה
:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
אתה בטח מתכוון למסיבות עם מוזיקה לא ממוסחרת
שמע, עד כמה שהסצנה בארץ תופסת תאוצה רוב הקהל אוהב להיטים וכאלה
מוזיקה לא ממוסחרת לא מוכרת טוב ובגלל זה גם לא מפיתים אותה יותר מדי |
|
|
| markfeldman |
| יש את הליין של נקסט הפקות. |
|
|
| idanhakia |
נכון יש את נקסט הפקות
אבל עדיין
זה מגיל 21 ומעלה ?
למה לא לעשות מסיבה לחיילים ?
שיהיה בה טראנס?
מה רע?
אבל עוד פעם אני שואל אם יש מספיק קהל בשביל זה?
ואם כבר יש קהל אז נראה לכם שיבואו בנות בכלל? |
|
|
| skelz |
הממ.. צר לי לאכזב אותך עידן
אבל זה לא ילך בארץ..
בארץ אנשים רגילים למסחריות
לראפ.. (שאגב.. לעומת חו"ל.. נחשב גם הוא לאכזבה)
לרוברט גיטלמן.. שכל הילדים הקטנים בביו מתלהבים ממנו וחושבים שהוא אלוהים
לעופר ניסים.. שלפי דעתי צריך להתבייש
הוא בא למסיבות עם סטים מוכנים על דיסקים.. ואני ציפיתי ממנו ליותר
אנשים רגילים לרונן לביא עם השטויות שלו.. Soca Boys.. Underdog Project
בלי האלמנטים האלה זה לא ילך ואין מה לעשות לגביי זה
לנקסט הולך כי הקהל בוגר ומבין שזה קישקושים |
|
|
| Scorchio |
רונן לביא
שתבינו שפעם שמענו ממנו במסיבה את
Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
ברגע ששמעתי את זה ממנו הרגשתי שהוא האליל שלי
אבל הוא התלכלךךךךך
ככה גם ערן ברנע
הוא היה שם פעם דברים טובים
ולפני שלושה שבועות הבנאדם עלה אחרי טייסטו בטי אל וי והעיז לשים מסחרי בכמויות!!!
פשוט ביזיון |
|
|
| Sniper |
הינה שוב פעם מתחיל הדיון הזה
הענין של נקסט שהולך להם זה ביגלל שהם מביאים דיג'יז מפורסמים
וזהו, וביגלל זה באים המון אנשים |
|
|
| YuVaL |
| בקרוב יהיה ליין כזה חברים :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הינה שוב פעם מתחיל הדיון הזה
הענין של נקסט שהולך להם זה ביגלל שהם מביאים דיג'יז מפורסמים
וזהו, וביגלל זה באים המון אנשים |
מה הבעיה להביא אמנים מפורסמים להפקות אחרות ???
במקום להתלונן, תרימו את הכפפה ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
לי יש דעה מסוימת בנושא
אני לא חושב שאנשים ככלל מחפשים רק את המסחרי והמוכר
אבל ברור שהם ירצו שיהיה גם מסחרי
הבעיה היא שלי למשל מעולם לא נראה יותר מטומטם לנגן סוגים מסוימים של מוזיקה במועדונים שאינם בעלי הייעוד הספציפי הזה...
מוזיקה שחורה לא צריכה לתפוס כל מועדון בארץ...
אז מה כן?
מוזיקה אלקטרונית חייבת להפוך לאט ובטוח למוזיקת קונצנזוס במועדונים
וחייב להיות זאנר של מוזיקת מועדונים מסחרית שינוגן ויטופח היטב קודם כל ע"י תחנות רדיו
ואחר כך ע"י די גיים מקומיים
שילוב של המוזיקה הזו בתחילת מסיבה ולאט לאט עלייה לקראת דברים פחות מוכרים לקהל הרחב (עדיין עם שילוב פה ושם אולי של קטעים שיותר מוכרים אך בגרסאות לא מיינסטרימיות)
יכול לקרות עם הזמן בכל מועדון
וגם להביא קהל הכמויות של המסיבות היום למועדונים
עוד בעיה היא תדמית המוזיקה האלקטרונית כמוזיקה שרק מסוממים יכולים לעמוד בה.. זה רק הזמן יכול לעבוד לטובתנו אני למשל לא צריך לא סמים ובקושי אפילו אלכוהול בכדי לרקוד במסיבה עם המוזיקה הנכונה...
וכמובן דבר אחרון...
השוואה קטנה
מחיר כרטיס למסיבה של נקסט - 100 שקל
מחיר כרטיס לכל מסיבה אחרת כמעט בארץ - 50-70 שקל ואלכוהול חופשי...
כמדומני בליין עתידי עם מוזיקה איכותית שם המשחק יהיה גם מחירים שלא ירתיעו... לי אין בעיה עם המחירים של נקסט
לכל משאני מכיר דווקא יש..
צריך להפוך את ההכרה בדי גיים לדבר מן המניין
טיאסטו כל טמבל היה מוכן לשלם 120-130
ואף יותר
אם אנשים יכירו ביכולות של ארמין יוהן חילן
גבריאל ודרזדן מרקוס שולץ ועוד רבים רבים... זאת תחילת התפנית... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לי יש דעה מסוימת בנושא
אני לא חושב שאנשים ככלל מחפשים רק את המסחרי והמוכר
אבל ברור שהם ירצו שיהיה גם מסחרי
הבעיה היא שלי למשל מעולם לא נראה יותר מטומטם לנגן סוגים מסוימים של מוזיקה במועדונים שאינם בעלי הייעוד הספציפי הזה...
מוזיקה שחורה לא צריכה לתפוס כל מועדון בארץ...
אז מה כן?
מוזיקה אלקטרונית חייבת להפוך לאט ובטוח למוזיקת קונצנזוס במועדונים
וחייב להיות זאנר של מוזיקת מועדונים מסחרית שינוגן ויטופח היטב קודם כל ע"י תחנות רדיו
ואחר כך ע"י די גיים מקומיים
שילוב של המוזיקה הזו בתחילת מסיבה ולאט לאט עלייה לקראת דברים פחות מוכרים לקהל הרחב (עדיין עם שילוב פה ושם אולי של קטעים שיותר מוכרים אך בגרסאות לא מיינסטרימיות)
יכול לקרות עם הזמן בכל מועדון
וגם להביא קהל הכמויות של המסיבות היום למועדונים
עוד בעיה היא תדמית המוזיקה האלקטרונית כמוזיקה שרק מסוממים יכולים לעמוד בה.. זה רק הזמן יכול לעבוד לטובתנו אני למשל לא צריך לא סמים ובקושי אפילו אלכוהול בכדי לרקוד במסיבה עם המוזיקה הנכונה...
וכמובן דבר אחרון...
השוואה קטנה
מחיר כרטיס למסיבה של נקסט - 100 שקל
מחיר כרטיס לכל מסיבה אחרת כמעט בארץ - 50-70 שקל ואלכוהול חופשי...
כמדומני בליין עתידי עם מוזיקה איכותית שם המשחק יהיה גם מחירים שלא ירתיעו... לי אין בעיה עם המחירים של נקסט
לכל משאני מכיר דווקא יש..
צריך להפוך את ההכרה בדי גיים לדבר מן המניין
טיאסטו כל טמבל היה מוכן לשלם 120-130
ואף יותר
אם אנשים יכירו ביכולות של ארמין יוהן חילן
גבריאל ודרזדן מרקוס שולץ ועוד רבים רבים... זאת תחילת התפנית |
אילן ידידי, לצערי זה לא ישים העסק הזה.
השונה מאיתנו לעומת האירופאים היא המנטליות ושוק המוסיקה.
שם הרכבי דאנס זה "לחם ומים" ובמסיבות שלהם אך טבעי כי ינגנו טראנס.
אצלנו השוק המוסיקלי פרוץ...
אין מנטליות ! פשוטו כמשמעו..
אבל לך תדע, אולי מטראנסאדיקט תבוא הישועה... |
|
|
|
|