return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Glad sommar på er! (pg. 2)
View this Thread in Original format
jofawe
Ja glad sommar på er med!

om en vecka är det Midsommar och veckan efter det Sensation .. oj oj oj.. sen är det massa veckor där man inte behöver jobba å sen avrundar man med lite Kryssning =)

Känns bra denna sommaren, inte helt omöjligt att man drar ner till Cypern iår igen med.
Eller vad säger du Jeremy ;)
EsseT
HAPPY SUMMER!!

ja så var det sommar igen och vad allt det innebär :)
Frågan är hur ska man hinna med allt man vill göra heheh
Hoppas ni andra får njuta av sommaren det tänkte jag göra maximalt =)
Det kommer bli en M-T on tour :) hehe hoppas jag överleve den bara =)

GLAD SOMMAR =)
jeremy1984
quote:
Originally posted by jofawe
Känns bra denna sommaren, inte helt omöjligt att man drar ner till Cypern iår igen med.
Eller vad säger du Jeremy ;)

"17 Days Left" står det på sidan nu :cool:
Jag är toooooookladdad!!! :crazy: :crazy: :crazy:
Åk ner med dig! Du är ju nästan stammis verkar det som :p
Blir ju Marco V 17e Juli, och sen har har jag hört rykten om att Armin kommer ner 2a augusti...så nu kanske du fick ännu mer anledningar till att åka ;)
jofawe
quote:
Originally posted by jeremy1984
Blir ju Marco V 17e Juli, och sen har har jag hört rykten om att Armin kommer ner 2a augusti...så nu kanske du fick ännu mer anledningar till att åka ;)

du ljuuuuuuger!
snälla, säg att du ljuger! :nervous:
jeremy1984
quote:
Originally posted by jofawe
du ljuuuuuuger!
snälla, säg att du ljuger! :nervous:

Haha nopz ;)
Marco V är bekräftad, och honom ska jag såklart se!
Men Armin är bara rykten än sålänge... Gatecrashers hemsida är ju lite "under construction" oxå.. Men jag är inte där när han ev ska spela, så för min del kvittar det :p
SteveTranz4ever
Fan Ayia Napa vore kul att dra till igen... var ju där 2000 på supar/festar/bad/sola/slappa/spana semester med 7 polare...

Hade ju inte en tanke på att det faktiskt kunde komma dit bra DJs... en natt när man raggla in på hotellet vid 06 i vanlig ordning så mötte jag en polare som beskrev han hade vart på en klubb och dom körde trance, en slags trance han aldrig hade hört förr... publiken var i extas... stämmningen var på topp.. min polare var själv i extas när jag mötte han... han avslutar med att killen som hade lirat hette Paul Oakenfold.... DAMN... jag hade missat Paul fukkin Oakenfold !!! :wtf: :wtf: :wtf:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
jag hade missat Paul fukkin Oakenfold !!! :wtf: :wtf: :wtf:

though luck ... sånt blir man ju bara såååå sur på :)

Jag är faktist sugen på en restresa ner nu i sommar.. fast bara en vecka, man är ju totalwejstad efter två veckor..
Tyvärr vill mina kompisar till Bulgarien av alla stället.. *suck*
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe Tyvärr vill mina kompisar till Bulgarien av alla stället.. *suck*
Bulgarien har jag hört är riktigt bra... Sunny Beach ska de visst va ett himla drag på... mycket för att Svensk valuta är stark i Bulgarien och däför reser många fattiga ungdomar dit å festar... fattiga tjejer som vill ha billig sprit och villiga killar... jåfäjv, nåt som passar herrn ?

http://www.ving.se/resort/resort.as...D=BOJ&RESCD=SAB
jofawe
quote:
"däför reser många fattiga ungdomar dit å festar..."

men jag är varken fattig eller ungdom :)
DjAviander
quote:
fattiga tjejer som vill ha billig sprit och villiga killar... jåfäjv, nåt som passar herrn ?

LOL :D.. BULGARIEN HERE I COME :P.. Nee men skämt o sido så har jag också hört att bulgarien ska vara bra!

Cheers och glad sommar på er alla!

mjz
hehe, ska man till bulgarien nu ska man först låta trycka upp några t shirts som det står sweden - bulgaria 5-0 på... :D

har massa kompisar som drar till prag i år, har man ju också hört bra saker om, men det krockade med nåt litet event i stratford-upon-avon så jag hänger inte med... ;)

a just det ja, glad sommar på er... :)
jeremy1984
Jofawe: u know where ;)

17.e Juli - Marco V
28.e Juli - Sasha (4h set), Gabriel & Dresden (3h set)
4.e Augusti - Armin Van Buuren, Markus Schulz
28.e Augusti - Mark Norman, Ton T.B. & Friends!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement