return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Glad sommar på er!
View this Thread in Original format
Dioxys
Nu drar jag upp till sthlm för att sommarjobba! Oklart när jag kommer tillbaka, men om allt gått som det ska så syns vi väl inte här speciellt mkt i sommar eftersom jag inte har tillgång till internet där uppe :)

Hoppas man träffar folket som bor uppe i sthlm något på nån fest kanske eller så :)


Nog om det... Ha en så schysst sommar som möjligt! ;)
M1cro5lave
Glad sommar! ;)
SteveTranz4ever
Du får kila in på ett internet café lite nu å då... Du måste ju hänga med i svängarna lite jue ;)


Glad sommar i alla fall... Jag längtar till semestern... :)
St_Andrew
glad sommar folk :)

nu känner jag för att spela lite golf.... ska nog ta me fan göra det :p
ScuL
sommar börjar egentligen inte förran den 21. juni ;)
men glad sommar på dig också :p
MojjMojj
Glad sommar! Nu börjar festerna och då man vaknar upp kl 14:00 :)
Vizay
glad sommar folks, å rickard du vet att du e välkommen hit å talla på mitt internet :) (dock e jag på landet från den 21:a till den 10:e)
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
Glad sommar på er!


tack desamma :)











:(
jeremy1984
Glad sommar på dig Rikard och alla er andra såklart :)

EDIT: btw. Låt inte dom stora läskiga finnarna, som du berättat om, köra med dig ok? :toothless
dbl
GLAD SOMMAR :):toocool:

NooN
GlAd SoMmAr pÅ eR! KjAaMiZzAr!!!!1



:p Var tvungen :D
Pjox
Hoppas ni alla får en fin, varm och trevlig sommar :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement