return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
View this Thread in Original format
TOR
Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken...

er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui".

hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet :o), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken! :p


Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Zehra
:eyes:

khou echt wel van die tribalgeluidjes erin! hmmmmm na 1:40 ongeveer: ZALIG! :) ow en na 2:12 :eek:

nice jongens. sweet melody, kick-ass tribal feeling! doe zo verder! In you I believe!!! ;)
Nyah
Mmhh, hier hou ik niet van. :o
Ik vond het begin wel veelbelovend, maar dan valt het, in mijn ogen, gewoon stil.
Maakt totaal niets in me los, vind het te rustig, te veel hetzelfde; begint me zelfs te vervelen na een tijdje :nervous:
emma
vinnet al erg okee!
begin is wel pakkend/emotioneel ..
ma der zou nog zo'n breakpunt moete komen, waarop alles losbarst ...
Anders is het beetje teveel hetzelfde zoals Nyah al zei ...

Maar klinkt wel al veelbelovend!
Jasperovitsj
Het is niet de eerste keer dat ik de sample hoor, maar wel de eerste keer dat ik effectief commentaar geef! :)
De intro is magistraal, op 0.43 viel mijn mond ff open, die sounds klinken zo diep en perfect, pet af Kevin! Daarna bouwt het ook rustig, dit is echt een ideale opener voor een set of een proggy cd. Maar na 2 minuten (2.12) begint het inderdaad tijd te worden voor een gewone 4x4 kick, zo voelt het gewoon aan. Ik weet nu niet wat de plannen voor het verdere verloop van het nummer zijn, maar naar mijn gevoel schreeuwt dit om een vervolg van 10 minuten in die diepe zweverige Pole Folder & CP stijl! Die 2 minuten intro is geweldig, geef het een lekkere diepe drive mee, speel veel met die - prachtige - percussie, en dan gewoon een vet lange break met dezelfde sounds, een mooie string of melodie eronder (Jack? :) ), en dan gewoon beginnen zweven als de kick er terug inkomt...

Allé, that's my vision, het is nog steeds jullie track, doe ermee wat je wilt! :)
In ieder geval, héél goed bezig, dit klinkt qua sounds en afwerking echt ongeloofelijk!
Azo
grave intro
goede sounds & percussie
ik zat op het einde te wachten op een vette, ingewikkelde basslijn!
gaat dat er ook komen?
DeSpErAtOs-X
hmmm ... begint best nice ... lijkt ENORM op men nieuwe produce-stijl ... ook dat soort drums en rustige pad's enzo ... i like it :) ... alleen jah, beetje lang hetzelfde vind'k ... ik gebruik vocals & extra melodie'tjes voor op te vullen ... ma 3minuten zo'n ééntonige opbouw ... zou'k best nog wat aan doen , mss al een eerste echte break erin verwerken, wat andere drums ofzo ...

(ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs :D)

owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte ;)

Greetz, despe
Pumaz
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs :D

Reason 1.0.1, met massa's samples ;)

quote:
owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte ;)
Greetz, despe


:D
Eagle`
Misschien iets wat je in overweging kunt nemen, maar wat me echt leuk lijkt is een sample van aanspoelende golven aan de eerste 30 seconden van de intro toe te voegen, intro geeft me een heel zomers gevoel om een of andere redenen en het geluid van aankomende golven op het strand zou het echt afmaken imo :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken...


Die naam laten vallen was gewoon een marketing strategie ja :o :D

quote:
Originally posted by TOR

er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui".

hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet :o), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken! :p


Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
:

Dit is de 2de fase van jullie marketing project. Je released een sample zodat we kunnen beginnen speculeren

3de fase: Een zogezegde releasedate aankondigen die nabij ligt, maar niet te nabij. Om ons hongerig te houden

4de fase: De releasedate naar achter verschuiven om onze honger te laten groeien.

5de fase: Nieuwe sample laten horen, mogelijk in een mix. Zo hou je onze aandacht en door een variatie op het origineel te geven voorkom je ook dat je mensen verliest aan de concurrentie

6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essentiële fase*

7de fase: Je released de track samen met 6-7 mixes.


IK HEB JULLIE WEL DOOR ZUH!!!!


BTW de sample maakt me hongerig naar meer ^^

Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Die naam laten vallen was gewoon een marketing strategie ja
Dit is de 2de fase van jullie marketing project. Je released een sample zodat we kunnen beginnen speculeren
5de fase: Nieuwe sample laten horen, mogelijk in een mix. Zo hou je onze aandacht en door een variatie op het origineel te geven voorkom je ook dat je mensen verliest aan de concurrentie

Deze zijn eigenlijk best wel waar, de rest niet echt...

quote:
6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essentiële fase*

die zeker niet :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essentiële fase*

die zeker niet :p


Doeme...och het was het proberen waard :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement