return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[18-09-2004] Q-Base - The International Dance Festival (pg. 4)
View this Thread in Original format
moogwai
Nog maar een paar daagjes en dan met een hele touringcar vol naar Q-base :D
Menno
Timetable is bekend, jammer dat MIKE zo vroeg moet alleen.

basvh
de kans groeit dat ik hier bij ben
eieregooie
Tis dat het geld me niet op de rug groeit... Maar ondanks de harde line-up spreekt dit feest me enorm aan vanwege de locatie...

Ik kijk uit naar verslagen en vooral foto's :D
magrec
jezus die draaitijden van de eu mainstage :eyes: Miss Djax mag 55 minuten draaien :p (net zoals judge jules trouwens)
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Tis dat het geld me niet op de rug groeit... Maar ondanks de harde line-up spreekt dit feest me enorm aan vanwege de locatie...

Ik kijk uit naar verslagen en vooral foto's :D

x2, dat heb ik ook. Locatie is supervet. Ben zeer zeer benieuwd naar de foto's, maar die zijn ALTIJD top bij Qdance.
jp
Westbam :(
Daveje
nou ben ik toch wel benieuwd hoe liedje 2 heet bij belgie op die site. erg cool nummertje, iemand mischien de titel?
NiTro
iemand kaartje kopen? Voor 28.5 euri is ie van jou...
moogwai
Nog maar 1 nachtje slapen :D

jp
Het wordt een lange dag met dat SummerDance erbij. Vroeg naar bedje
jp
Als dit het paradepaardje van Q-Dance moet worden mogen ze hun huiswerk wel wat beter doen. Ik neem om half een de afslag Weeze en sta vervolgens een uur in de file richting het vliegveld. Al het verkeer moet over een smal weggetje, dat is dus een enorme bottleneck. Een ongeluk en alles staat uren vast.

Parkeerruimte is er genoeg gelukkig, tussen de bunkers naast de landingsbaan. Dan moeten we de bus nemen van parkeerplaats naar de ingang. Raad eens: Om 2 uur staan er zo'n 2500 man te wachten maar geen bus. De 3 man security is radeloos en gooit de hekken open (lees: de menigte walst er overheen)

Dan begint het te zeikregenen. Lekker als je een kilometer of twee moeten lopen. Onderweg komen we de 4 bussen tegen die ons op zouden moeten halen. Slim gedaan. Bij de ingang kon je zo doorlopen want de security durfte het niet aan op je te fouilleren: en terecht, we hadden recht op een droge plek.

Het feest zelf ging wel. De sfeer was opmerkelijk goed, vooral in de Zwitserse en Belgische hallen en de kleine talent/hardcore bunker. Geluid stond overal veel te zacht. Licht zag er goed uit, lasers waren om te smullen. Helaas bleven ze na 5 uur voornamelijk uit. De hallen waren helaas prop en propvol zodat je alleen buiten kon dansen. Daar was de muziek echter bijna niet te horen. Eten en drinken daar hoefde je niet voor te wachten. De hoeveelheden waren eindelijk zoals het hoort: grote bak patat ipv zo'n nep beker.

Delen van het terrein veranderden in de loop van de nacht toch in Muddyland. Om half 7 met de eerste stroom richting auto gegaan. De bussen reden nu wel enigszins regelmatig. Snel het terrein af en richting snelweg. Nog een kleine Polizeikontrolle gezien maar niks Gestapo-achtigs. Overigens was er opvallend weinig (zichtbare) Polizei en security aanwezig. Ik zal het even moeten laten bezinken, 'morgen' meer...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement