return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Thread in frans (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^Mot!
pooley
Ela ela
ik zen ik oek ne brusseleir !
MaGiK54
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland. Dan kunnen we het gehele Belgische TA-forum opdoeken en kunnen de Vlamingen gewoon op het Nederlandse forum posten en de Walen op het Franse :D

Probleem opgelost lijkt mij zo of zeg ik nu wel hele rare dingen :crazy:
pooley
Jij verdient zelfs nog geen kogel :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland.


De laatste die dat hier postte...wel...die zijn hoofd is terug gevonden in een gletcher in de Alpen en zijn lichaam zat nog achter zijn PC
TOR
quote:
Originally posted by Steve-Austin
Par politesse pour tout le monde je ne réponds qu'en neerlandais si le thread est en neerlandais car tout le monde ne comprend pas le français.


faut pas sous-estimer tes compatriotes néerlandophones... :)
Wildfir3
Inderdaad, zolang je niet met "typisch franstalige" afkortingen afkomt begrijpen de meeste vlamingen perfect frans.
Steve-Austin
quote:
Originally posted by Wildfir3
Inderdaad, zolang je niet met "typisch franstalige" afkortingen afkomt begrijpen de meeste vlamingen perfect frans.


Ja ja, maar is dat toch goed dat ik mijn best doe om in het nederlands te spreken? Normaal, dat zijn altijd de nederlandstaligers die in het frans spreken :D

Maar bon, als jullie niet onbeleefd vinden om in het Frans aan een thread in het nederlands te antwoorden, dat is ok voor mij.
Wildfir3
Hehe begrijp me niet verkeerd, ik vind dat prachtig, want ik zie dat spijtiggenoeg niet vaak :)
lost_in_trance
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland.


Zolang ik in leven zal zijn, nooit !!!!

SilentEagle
Kben eigenlijk wel eens benieuwd hoe de verkiezingen in Wallonie beleefd worden...
Belgian Bonzai
Je veut justement dire, je trouve ça super quand un francophone essaie de parler le néerlandais ici. Et je n'ai aucune problème avec des gens qui parlent le français dans un topic parmi des réponses néerlandophones. Faites ce que vous voulez, ça m'est égale. Et mes excuses pour les fautes :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement