|
Thread in frans (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Ela ela
ik zen ik oek ne brusseleir ! |
|
|
| MaGiK54 |
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland. Dan kunnen we het gehele Belgische TA-forum opdoeken en kunnen de Vlamingen gewoon op het Nederlandse forum posten en de Walen op het Franse :D
Probleem opgelost lijkt mij zo of zeg ik nu wel hele rare dingen :crazy: |
|
|
| pooley |
| Jij verdient zelfs nog geen kogel :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland.
|
De laatste die dat hier postte...wel...die zijn hoofd is terug gevonden in een gletcher in de Alpen en zijn lichaam zat nog achter zijn PC |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Steve-Austin
Par politesse pour tout le monde je ne réponds qu'en neerlandais si le thread est en neerlandais car tout le monde ne comprend pas le français. |
faut pas sous-estimer tes compatriotes néerlandophones... :) |
|
|
| Wildfir3 |
| Inderdaad, zolang je niet met "typisch franstalige" afkortingen afkomt begrijpen de meeste vlamingen perfect frans. |
|
|
| Steve-Austin |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Inderdaad, zolang je niet met "typisch franstalige" afkortingen afkomt begrijpen de meeste vlamingen perfect frans. |
Ja ja, maar is dat toch goed dat ik mijn best doe om in het nederlands te spreken? Normaal, dat zijn altijd de nederlandstaligers die in het frans spreken :D
Maar bon, als jullie niet onbeleefd vinden om in het Frans aan een thread in het nederlands te antwoorden, dat is ok voor mij. |
|
|
| Wildfir3 |
| Hehe begrijp me niet verkeerd, ik vind dat prachtig, want ik zie dat spijtiggenoeg niet vaak :) |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom wordt Walonie niet geannexeerd door Frankrijk en Vlaanderen niet door Nederland.
|
Zolang ik in leven zal zijn, nooit !!!! |
|
|
| SilentEagle |
| Kben eigenlijk wel eens benieuwd hoe de verkiezingen in Wallonie beleefd worden... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Je veut justement dire, je trouve ça super quand un francophone essaie de parler le néerlandais ici. Et je n'ai aucune problème avec des gens qui parlent le français dans un topic parmi des réponses néerlandophones. Faites ce que vous voulez, ça m'est égale. Et mes excuses pour les fautes :o |
|
|
|
|