return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
SASHA @ Cafe d'Anvers (pg. 8)
View this Thread in Original format
emre
http://www.jamesholden.org.uk/diary.htm

Yeah Bitches !! D/l die geile Britney mixes !!
emre
En waar blijven die foto's Snuggelt :conf:
Tim81
quote:
Originally posted by emre
http://www.jamesholden.org.uk/diary.htm

Yeah Bitches !! D/l die geile Britney mixes !!

Als we jou toch niet hadden ;)!
SnuggLe
quote:
En waar blijven die foto's Snuggelt :conf:

Dat is nu 'out of my hands'.... Ligt bij Partyscene verder!
Die zijn niet zo snel (vooral niet met het geld :S)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Erg jammer dat ik dit inderdaad heb moeten missen... Hele leuke reports mannen! Gelukkig staat mister Sasha op 7 december gewoon main stage op Dance Valley, kan ik deze zomer toch weer van hem genieten :D!!

Ja, zeker jammer dat je er niet bij was man! :(
Halen we 7 augustus zeker in! :tongue3 :cool: :)
TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
qua enthousiasme een beetje mat.

wat ben je wel gewoon dan? het publiek schreeuwde zo hard dat je de muziek niet meer kon horen :eek:
moogwai
Leuke foto's en verslagen! Dat "cafe" ziet er zeker wel vet uit.
emre
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Het was de track VOOR Spooky - Belong (Sasha Edit). Jij wist de titel maar die was nogal lastig om op dat tijdstip en in die staat te onthouden.... :toothless

Dat was volgens mij Matrix & Danny J - Vertigo (Goldtrix remix) als ik het mij goed herinner (en die heb ik en andere TA's met mij wel voor je :toothless )
emma
was erg gezellig feestie !
Nooit gedacht dat ik zo lang op prog zou kunnen doorgaan ...
Meneer Sasha heeft me zeker aangenaam verrast

Leuk ook dat jullie met zovelen zijn langsgekomen (is eens wat anders dan belgen in nederlands discotheekjes)
emma
btw : die Bitneej mix is errruuug lekkerrr . Alleen heb ik ook nog een andere James Holden mix => de club mix (met meer txt ipv gehijg)

SnuggLe
quote:
Originally posted by TOR
wat ben je wel gewoon dan? het publiek schreeuwde zo hard dat je de muziek niet meer kon horen :eek:

Ik ben heel gewoon.
Gingen wel uit hun dak, maar niet super ofzo vond ik.
Ja schreeuwen ja in het begin van de avond terwijl er nog helemala geen sfeer was en op rare momenten. Maar verder vond ik het oke, maar weinig 'handjes in de lucht' et cetera.
Partyhardy!
quote:
Dat was volgens mij Matrix & Danny J - Vertigo (Goldtrix remix) als ik het mij goed herinner (en die heb ik en andere TA's met mij wel voor je :toothless )

Yep, volgens mij was hem dat ook :)
Wat een moment was dat! echt een geweldige plaat!
Sasha liet de break extra lang loopen,whehe en vervolgens looooooooos! :tongue3 Heerlijk! :eyespop: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement