|
SASHA @ Cafe d'Anvers (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
Held! :D
Heerlijk nr :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by emma
btw : die Bitneej mix is errruuug lekkerrr . Alleen heb ik ook nog een andere James Holden mix => de club mix (met meer txt ipv gehijg) |
Uit holden's journal:
Sunday, April 18
the problem with downloading mp3s from soulseek (part 2): there's an mp3 doing the rounds on p2p claiming to be my remix of brintey spears. it's not, which is kind of obvious since its a cheesy bootleg botch job over a weak-ass donna summer bassline. as far as i know my versions (there are 2, dub and vocal, completely different from each other) arent out there yet. they're the thing i've done that im the most happy with, ever.. i dont know a release date yet, but when i do, i'll write.
Dus die kun je waarschijnlijk wel weggooien. |
|
|
| Zehra |
was echt een fijn feestje. nice da jullie met zovelen waren. ;) zorgde echt voor sfeer! :) my moment of the night was 'shame' met just daarachter de kosmas epsilon rmx van 'wooden swordz' :crazy: what a moment was that!
ow and my pix staan HERE! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Zehra
ow and my pix staan HERE! :) |
erg leuke fotoos!!
Ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen. Zeer complete reports!
Ik kan niet wachten om Sasha weer te horen op DV! Heerlijke set vooral de eerste 3 uur! :crazy: En een Super sfeertje!
FF een ID, dit was de 1e of 2e track die Sasha draaide
Paris & Healey - Blue :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ja klopt! ik herkende hem ook al! :cool:
en inderdaad echt super leuke foto's Zehra! :) goede kwaliteit ook en veel ta-ers erop!
Ook toffe pics van Sasha! Super! :crazy: |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik zit die track nu te luisteren, maar kan me totaal niet herinneren dat deze gedraaid is.... :conf: :tongue2
Deze heeft ie sowieso gedraaid, dit was zo'n kippenvel-moment: :D
Benz & MD - Dilation (G-Pal Remix):eyespop: |
|
|
| Divine9 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel lachen, stond naar je te kijken even en je sigaret kwam dik op de arm van een meisje. Je zei geen sorry of wat dan ook en zij maar pijn hebben. Handig :) Volgensmij had jij het niet eens door.
|
Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad. ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Divine9
Zou best kunnen. Als het druk is gebeuren er wel is onverwachte dingen. Ik heb er zelf ook verschillende tegen mijn arm gehad. ;) |
Ik heb daar zo'n fokking hekel aan als mensen druk met hun sigaret bezig zijn op de dansvloer. Als je dat dan doet hou dan die sigaret zo vast dat die sigaret nooit tegen iemands kleren of arm komt maar als ik soms zie hoe mensen met een sigaret in hand langs mensen zie lopen:rolleyes: :whip: doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!!
(sorry voor de offtopic)
Ik begrijp uit al deze vette reacties dat ik een vet feest heb gemist maar goed ik kon gewoon ff niet weg. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Divine9
Oh, en iemand op een ander board vroeg wie die dame was op die filmpjes van Extrema ;)
Maareh.......ik moet die tjoens ook eens vinden van Sasha. Ga maar eens op jacht om veel bij elkaar te krijgen. |
|
|
| Divine9 |
| quote: |
Ik heb daar zo'n fokking hekel aan als mensen druk met hun sigaret bezig zijn op de dansvloer. Als je dat dan doet hou dan die sigaret zo vast dat die sigaret nooit tegen iemands kleren of arm komt maar als ik soms zie hoe mensen met een sigaret in hand langs mensen zie lopen doe andere mensen een lol en hou die sigaret dan ff andersom vast!!
|
Zo is het natuurlijk ook weer niet. Althans niet voor mij. Soms gaat er wel eens wat fout?? Je kan niet alles in de hand hebben.
| quote: |
Oh, en iemand op een ander board vroeg wie die dame was op die filmpjes van Extrema
|
goede vriendin. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuke TA's ook weer, leuk op Phortje mee te nemen en Matthijs een keer in levende lijven te zien. Topavond. 9:35 lag ik in mijn nest.
|
Het genoegen was wederzijds Bram! :D
Tis nu alweer een paar dagen later maar het was inderdaad een geweldig goed feestje, super muziek en veel gezellige mensen. Als het altijd zo leuk is in België moet ik er misschien maar wat vaker heengaan... ;) Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen. Waar ik dus wel van baal is dat ik 6.15 wegging (omdat de vader van de chauffeur de auto weer nodig had om naar z'n werk te gaan :D ) en daardoor wéér In A State niet heb gehoord, zelfde was namelijk ook al gebeurd in het Paard een paar maanden geleden! :whip: Volgende keer dan toch maar tot de allerlaatste plaat blijven denk ik... |
|
|
| emre |
Tering wat een tune :crazy: :crazy: Wat ging ik hier hard op aan het einde :tongue3 :tongue3 Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was :conf:
Deze gaat zeker uit de speakers blazen de komende dagen ... ook (of juist) in het vliegtuig :toocool: |
|
|
|
|