return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Popcorn - med eller utan ostsmak
View this Thread in Original format
Snakebyte
Jag har börjat på en cover av den gamla goda klassikern 'Popcorn'.
Men jag e rädd för att det blir ostigt...men ganska skönt drag i låten blir det ändå.

Provlyssna på 'The Main Part'


Full låt i hög kvalitet kommer i veckan.
Glorie
haha, jag vart skraj där att du skapade en mkt oseriös tråd...farligt nära :p men ok.. kanske lyssnar :p
Snakebyte
quote:
Originally posted by Glorie
haha, jag vart skraj där att du skapade en mkt oseriös tråd...farligt nära :p men ok.. kanske lyssnar :p


Haha, jag är aldrig oseriös...hrmrm...nåja kanske ibland. Denna låten är iofs inte så seriös, den gör jag bara för att fördriva tiden. Men man vet aldrig, det kanske blir bra i slutändan. Men jag utgår inte från det haha. Jag tycker klart att du ska lyssna, Glorie :)
St_Andrew
hehe cool :p

för övrigt tycker jag mer om popcorn utan ostsmak :p
Glorie
utan smörsmak i BÅDA fallen :p

jag sköjs enbart av lukten av riktiga popcorn med smörsmak. :wtf:
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
utan smörsmak i BÅDA fallen :p

jag sköjs enbart av lukten av riktiga popcorn med smörsmak. :wtf:


så sant, popcorn ska enbart vara saltade, inget annat :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
sköjs


Norrländska? :p Har aldrig hört förr iaf :)

Klart det ska vara lite smörsmak på popcorn ;)
jofawe
Snakebyte:

du kan inte göra den lite hårdare?
lite mer ... Hardtrance... denna är ju lite dance aktig.

Annars .. tuff.
Men lyssna på Space Penguins - The ElectroFunk från 1999 ;)
RebeL9
håller med. den är lite för danceaktig.
bästa versionen på popcorn är Space Penguins - The Electrofunk
kolla in den =)
Snakebyte
Jag glider lätt in på Eurodance så fort det är lite glada melodier i låtarna...jag har ju trotts allt suttit o gjort dance i 10år tidigare. Men jag ska se vad jag kan knåpa ihop.

jofawe
quote:
Originally posted by Snakebyte
Jag glider lätt in på Eurodance så fort det är lite glada melodier i låtarna...jag har ju trotts allt suttit o gjort dance i 10år tidigare. Men jag ska se vad jag kan knåpa ihop.



har du gjort dance i 10 år?!
ojdå
NooN
Fan, det här bringar ju upp massa minnen...
Minnen av min gamla, "hårda" remix av Popcorn :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement