|
Popcorn - med eller utan ostsmak
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Jag har börjat på en cover av den gamla goda klassikern 'Popcorn'.
Men jag e rädd för att det blir ostigt...men ganska skönt drag i låten blir det ändå.
Provlyssna på 'The Main Part'
Full låt i hög kvalitet kommer i veckan. |
|
|
| Glorie |
| haha, jag vart skraj där att du skapade en mkt oseriös tråd...farligt nära :p men ok.. kanske lyssnar :p |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, jag vart skraj där att du skapade en mkt oseriös tråd...farligt nära :p men ok.. kanske lyssnar :p |
Haha, jag är aldrig oseriös...hrmrm...nåja kanske ibland. Denna låten är iofs inte så seriös, den gör jag bara för att fördriva tiden. Men man vet aldrig, det kanske blir bra i slutändan. Men jag utgår inte från det haha. Jag tycker klart att du ska lyssna, Glorie :) |
|
|
| St_Andrew |
hehe cool :p
för övrigt tycker jag mer om popcorn utan ostsmak :p |
|
|
| Glorie |
utan smörsmak i BÅDA fallen :p
jag sköjs enbart av lukten av riktiga popcorn med smörsmak. :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
utan smörsmak i BÅDA fallen :p
jag sköjs enbart av lukten av riktiga popcorn med smörsmak. :wtf: |
så sant, popcorn ska enbart vara saltade, inget annat :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
sköjs |
Norrländska? :p Har aldrig hört förr iaf :)
Klart det ska vara lite smörsmak på popcorn ;) |
|
|
| jofawe |
Snakebyte:
du kan inte göra den lite hårdare?
lite mer ... Hardtrance... denna är ju lite dance aktig.
Annars .. tuff.
Men lyssna på Space Penguins - The ElectroFunk från 1999 ;) |
|
|
| RebeL9 |
håller med. den är lite för danceaktig.
bästa versionen på popcorn är Space Penguins - The Electrofunk
kolla in den =) |
|
|
| Snakebyte |
| Jag glider lätt in på Eurodance så fort det är lite glada melodier i låtarna...jag har ju trotts allt suttit o gjort dance i 10år tidigare. Men jag ska se vad jag kan knåpa ihop. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jag glider lätt in på Eurodance så fort det är lite glada melodier i låtarna...jag har ju trotts allt suttit o gjort dance i 10år tidigare. Men jag ska se vad jag kan knåpa ihop. |
har du gjort dance i 10 år?!
ojdå |
|
|
| NooN |
Fan, det här bringar ju upp massa minnen...
Minnen av min gamla, "hårda" remix av Popcorn :p |
|
|
|
|