|
UPDATED: Plaatjes Te Koop (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
screw it, kzal die wel op een andere manier eens te pakken krijgen
Hoewel ik het niet fair vind, aangezien die normaal op 15€ al van mij had moeten zijn. |
|
|
| Wildfir3 |
| Er staat duidelijk dat die paar platen nog effe door gingen omdat de prijs die er op dat moment voor geboden was gelijk was aan mijn "maximum meeneemprijs". Ik had zelf ook niet gedacht dat de prijs nog zo zou oplopen hoor :) |
|
|
| Svinuske |
| ik bied 40,5 euro |
|
|
| Kaidreas |
43 dan.:D
btw als ge wilt verder doen svinus. edit dan beter, ander gaat het hier nog lang worden :thepirate :whip: |
|
|
| Svinuske |
42,5 euro
voila seh eerste editje |
|
|
| pooley |
GOAN JONGERS +1 +1 +1 +1 +1 +1
spamthread, KILL BAN DIEEEE |
|
|
| Wildfir3 |
Tussenstand:
Heaven pt 1: 15 euro (dj Zevan) -> indien geen hoger bod tegen morgen -> verkocht
Autumn Falls: 8 euro (zehra) -> indien geen hoger bod tegen morgen -> verkocht
Solarcoaster: 43 euro (Kaidreas) -> indien geen hoger bod tegen morgen -> verkocht
Incantation: 5 euro (Seba)
Club System: 5 euro (lieves)
Verkocht:
carte blanche (16 euro) -> Xavez
rain down on me (7 euro) -> telenet games forum
overdrive (7 euro) -> svinuske
Hypnotised (10 euro) -> Kaidreas
Forever Waiting (10 euro) -> Kaidreas
underwater (7 euro) -> Zehra |
|
|
| Svinuske |
| en we hebben een winnaar :eyespop: |
|
|
| Kaidreas |
sorry dude. normaal doe ik dit niet snel, maar voor sommige plaatjes nu eenmaal wel.
aan xilver. ik begrijp u standpunt wel hoor. |
|
|
| Xilver |
Nja had het eind van de maand geweest, dan had ik gegarandeerd hoogste geboden. Maar ik heb de afgelopen weken meubels en een dampkap gekocht, en m'n vriendin gaat er anders niet mee kunnen lachen.
Ik vind het enorm spijtig :( |
|
|
| Svinuske |
idd had de plaat volgende week verkocht had ik nog effe kunnen doorbieden maar kom zal de plaat wel ergens anders vinden.
veel plezier :whip: |
|
|
|
|