|
UPDATED: Plaatjes Te Koop (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FredNova
meltoz => die foto is de cd release uit de UK
de hoes van Nebula is ook rood (knal rood) met gewoon tekst op, niks speciaal)
lag overlaatst nog in sound-station, mail die gasten eens |
Heb de platen zelf al gezien, ze hadden die toen voor iemand anders moeten bestellen en had die toen achter de toog zien staan, met dezelfde foto als inderdaad de cd... Heb Gery al gemaild voor't label en de prijs :) |
|
|
| Wildfir3 |
er is geen identieke release van die limited edition, anders zou ze niet limited zijn :)
op die nebula release staat geen magik journey, ofwel een 'slechte' versie dacht ik |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
er is geen identieke release van die limited edition, anders zou ze niet limited zijn :)
op die nebula release staat geen magik journey, ofwel een 'slechte' versie dacht ik |
Stond de gewone versie van Magik Journey op denk'k, stond er alleszins één op... Tsjonge, heb hier iets teweeggebracht precies... :o |
|
|
| Wildfir3 |
Pakjes zijn gemaakt en gaan morgen op de post, gelieve dus tenminste tegen morgen betaald te hebben :p
Kaidreas, uw adres heb ik nog ni :) |
|
|
| pooley |
| nee ze, de prijs van steven's vinyl daalt gewoon zienderogen :) |
|
|
| Wildfir3 |
| hehe no prob voor mij zenne, dan gaatie gewoon ni weg en wacht ik nog een tijdje :p |
|
|
| Tomek |
64 Solar Stone - SolarCoaster Solar Stone Solarcoaster Midway Mix Lost Language
13 euro |
|
|
| Wildfir3 |
best topic ff lezen :)
ze is verkocht |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Pakjes zijn gemaakt en gaan morgen op de post, gelieve dus tenminste tegen morgen betaald te hebben :p
|
kdacht dat je die allang op de post had gedaan! :whip: :p
ow ja geld is vandaag overgeschreven. :) |
|
|
| Wildfir3 |
neenee, ging da normaalgezien vanmorgen doen maar 't was markt en dan moogt ge daar altijd een uur wachten :p
morgenvroeg first thing, als kaidreas zijn adres effe rap wilt doorsturen! :p |
|
|
| Kaidreas |
dude. easy.
ik heb men adres doorgegeven (zojuist)
zeg ma ik betaal morgen (vrijdag dus) pas e, dan moet ik toch geld gaan halen voor uit te gaan. kzeg het maar.
en nog iets die in my memory is nu nie zooooo omg.
alleen magik journey en suburban train, maar suburban train heb ik al dus. I could care less :D
nog iets lekkers dat je verkoopt? |
|
|
| Wildfir3 |
momenteel nog ni, more to come waarschijnlijk.
En voor alle duidelijkheid, die 'in my memory' is gewoon een animocheck :) |
|
|
|
|