return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Sensation 2004
View this Thread in Original format
yaman
טוב חבר'ה לא נותר אלא להתבאס

אני מסתכל על התמונות משם משנה שעברה ואוכל לי את הלב מקינאה אחת גדולה

למרות שהליין אפ לא משהו בוויט חוץ מואן דייק

יש מלא כוסיות מכול העולם

בקיצור הייתי מת להיות שם אפילו שארמין לא יופיע שם

באסה אחת גדולה



מי יודע? אולי באחד מן הימים ההפקות של אי די אנד טי יחליטו לעשות את זה באצטדיון טדי בירושלים


מישהו הולך?
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
מישהו הולך?


למישהו יש כמה אלפי דולארים ספר! :rolleyes:
sh33p
quote:
Originally posted by yaman

מישהו הולך?


כל הכרטיסים לווייט
sold out :{

והליין אפ של הבלאק לא משהו
HyPeRSoNiC
אני רציתי ללכת
זאת הייתה אחת האפשרויות
אבל אין כרטיסים לסנסיישן ווייט :(

נראה..... עוד לא בדקתי את בלאק.......
ועוד לא בדקתי הסדרי טיסה והכל........


מישהו אולי רוצה לבוא איתי אם אני הולך???
markfeldman
חברים יקרים.

הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.

להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"

מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל

זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!

מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.

מישהו רוצה לבוא ?

עוד אירוע בקנה:

DANCE VALLEY

מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.

ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף

כל העולם ואשתו יהיו שם.

ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!

מישהו רוצה לבוא ?

תחשבו על זה...
sh33p
quote:
Originally posted by markfeldman
חברים יקרים.

הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.

להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"

מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל

זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!

מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.

מישהו רוצה לבוא ?

עוד אירוע בקנה:

DANCE VALLEY

מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.

ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף

כל העולם ואשתו יהיו שם.

ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!

מישהו רוצה לבוא ?

תחשבו על זה...


18+ ?
markfeldman
quote:
18+ ?


הדאנס ואלי כן הארמדה נייט מגילאי 21.
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
חברים יקרים.

הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.

להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"

מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל

זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!

מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.

מישהו רוצה לבוא ?

עוד אירוע בקנה:

DANCE VALLEY

מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.

ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף

כל העולם ואשתו יהיו שם.

ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!

מישהו רוצה לבוא ?

תחשבו על זה...

מארק תוספת לגבי מהחיר....
הכרטיס לדאנס וולאי עולה 70 יורו וקנים אותו דרך האינטרנט כמובן...
השאלה היא אם לא אזלו הכרטיסים...

לכן מי שבאמת באמת רציני אז שישתדל להסדיר את העניין של הכרטיסים ויקנה כמה שיותר מהר...הרי קחו בחשבון את הזמן בכרטיס צריך להגיע אלייכם בדואר
taltul
ד''א מארק..אתה נוסע עם רועי בסוף או לא?

דיברת איתו...?
§chop¥
quote:
Originally posted by taltul
מארק תוספת לגבי מהחיר....
הכרטיס לדאנס וולאי עולה 70 יורו וקנים אותו דרך האינטרנט כמובן...
השאלה היא אם לא אזלו הכרטיסים...

לכן מי שבאמת באמת רציני אז שישתדל להסדיר את העניין של הכרטיסים ויקנה כמה שיותר מהר...הרי קחו בחשבון את הזמן בכרטיס צריך להגיע אלייכם בדואר


זה לא כזה פשוט....

id&t
עובדים עם
ticketbox.nl
והם לא שולחים בדואק לישראל.
כשאני נסעתי לסנסיישן ביקשתי מחבר ויבקש מחבר שלו בהולנד לקנות
לנו כרטיסים ולשלוח בדואר ואנחונו שלחנו כסף חזרה
קיצר באלגן.

אני מקווה
ticketbox
השתכללו קצת ושהם כבר שולחים כרטיסים לארץ

taltul
quote:
Originally posted by §chop¥
זה לא כזה פשוט....

id&t
עובדים עם
ticketbox.nl
והם לא שולחים בדואק לישראל.
כשאני נסעתי לסנסיישן ביקשתי מחבר ויבקש מחבר שלו בהולנד לקנות
לנו כרטיסים ולשלוח בדואר ואנחונו שלחנו כסף חזרה
קיצר באלגן.

אני מקווה
ticketbox
השתכללו קצת ושהם כבר שולחים כרטיסים לארץ

זהו שזה כן פשוט..חבר שלי כבר קנה 3 כרטיסים וקיבל אותם הביתה...
נכון האתר ההוא לא שלוח לארץ אבל יש עוד אתר אחר שדרכו הוא קנה את הכטיסים...
בר מזל!!!:)

?טוב מארק דיברת עם רועי או לא? אתה נוסע איתם או מה
markfeldman
quote:
זהו שזה כן פשוט..חבר שלי כבר קנה 3 כרטיסים וקיבל אותם הביתה...
נכון האתר ההוא לא שלוח לארץ אבל יש עוד אתר אחר שדרכו הוא קנה את הכטיסים...
בר מזל!!!

?טוב מארק דיברת עם רועי או לא? אתה נוסע איתם או מה


א. עוד לא דיברתי עם רועי.

ב. יש גם כרטיסים בקופה. אל תשכחו שמדובר במסיבה תחת כיפת השמיים על מרחב ענק !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement