|
Sensation 2004
|
View this Thread in Original format
| yaman |
טוב חבר'ה לא נותר אלא להתבאס
אני מסתכל על התמונות משם משנה שעברה ואוכל לי את הלב מקינאה אחת גדולה
למרות שהליין אפ לא משהו בוויט חוץ מואן דייק
יש מלא כוסיות מכול העולם
בקיצור הייתי מת להיות שם אפילו שארמין לא יופיע שם
באסה אחת גדולה
מי יודע? אולי באחד מן הימים ההפקות של אי די אנד טי יחליטו לעשות את זה באצטדיון טדי בירושלים
מישהו הולך? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
מישהו הולך? |
למישהו יש כמה אלפי דולארים ספר! :rolleyes: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by yaman
מישהו הולך? |
כל הכרטיסים לווייט
sold out :{
והליין אפ של הבלאק לא משהו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני רציתי ללכת
זאת הייתה אחת האפשרויות
אבל אין כרטיסים לסנסיישן ווייט :(
נראה..... עוד לא בדקתי את בלאק.......
ועוד לא בדקתי הסדרי טיסה והכל........
מישהו אולי רוצה לבוא איתי אם אני הולך??? |
|
|
| markfeldman |
חברים יקרים.
הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.
להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"
מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל
זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!
מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.
מישהו רוצה לבוא ?
עוד אירוע בקנה:
DANCE VALLEY
מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.
ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף
כל העולם ואשתו יהיו שם.
ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!
מישהו רוצה לבוא ?
תחשבו על זה... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חברים יקרים.
הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.
להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"
מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל
זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!
מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.
מישהו רוצה לבוא ?
עוד אירוע בקנה:
DANCE VALLEY
מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.
ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף
כל העולם ואשתו יהיו שם.
ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!
מישהו רוצה לבוא ?
תחשבו על זה... |
18+ ? |
|
|
| markfeldman |
הדאנס ואלי כן הארמדה נייט מגילאי 21. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חברים יקרים.
הסנסיישן השנה כפי שציינתם מאכזב ביותר.
להגיד לכם את האמת ב-26.6.2004 סופ"ש הבא יש "ארמדה נייט" עם"
מרקוס שולץ
ארמין ואן ביורן
ופרי אוניל
זה הרבה יותר שווה מסנסיישן ועולה כולה 10 יורו !!
מבדיקה זריזה שעשיתי לגבי טיסה + 3 לילות בבית מלון מדובר בסדר גודל של 2000-2500 ש"ח.
מישהו רוצה לבוא ?
עוד אירוע בקנה:
DANCE VALLEY
מחיר הכניסה עוד לא ידוע לי, אך הסידורים מסביב אותו מחיר.
ופה מדובר בליין - אפ מטורףףףףףף
כל העולם ואשתו יהיו שם.
ארמין ינגן שם 6 שעות !!!!
מישהו רוצה לבוא ?
תחשבו על זה... |
מארק תוספת לגבי מהחיר....
הכרטיס לדאנס וולאי עולה 70 יורו וקנים אותו דרך האינטרנט כמובן...
השאלה היא אם לא אזלו הכרטיסים...
לכן מי שבאמת באמת רציני אז שישתדל להסדיר את העניין של הכרטיסים ויקנה כמה שיותר מהר...הרי קחו בחשבון את הזמן בכרטיס צריך להגיע אלייכם בדואר |
|
|
| taltul |
ד''א מארק..אתה נוסע עם רועי בסוף או לא?
דיברת איתו...? |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by taltul
מארק תוספת לגבי מהחיר....
הכרטיס לדאנס וולאי עולה 70 יורו וקנים אותו דרך האינטרנט כמובן...
השאלה היא אם לא אזלו הכרטיסים...
לכן מי שבאמת באמת רציני אז שישתדל להסדיר את העניין של הכרטיסים ויקנה כמה שיותר מהר...הרי קחו בחשבון את הזמן בכרטיס צריך להגיע אלייכם בדואר |
זה לא כזה פשוט....
id&t
עובדים עם
ticketbox.nl
והם לא שולחים בדואק לישראל.
כשאני נסעתי לסנסיישן ביקשתי מחבר ויבקש מחבר שלו בהולנד לקנות
לנו כרטיסים ולשלוח בדואר ואנחונו שלחנו כסף חזרה
קיצר באלגן.
אני מקווה
ticketbox
השתכללו קצת ושהם כבר שולחים כרטיסים לארץ |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by §chop¥
זה לא כזה פשוט....
id&t
עובדים עם
ticketbox.nl
והם לא שולחים בדואק לישראל.
כשאני נסעתי לסנסיישן ביקשתי מחבר ויבקש מחבר שלו בהולנד לקנות
לנו כרטיסים ולשלוח בדואר ואנחונו שלחנו כסף חזרה
קיצר באלגן.
אני מקווה
ticketbox
השתכללו קצת ושהם כבר שולחים כרטיסים לארץ |
זהו שזה כן פשוט..חבר שלי כבר קנה 3 כרטיסים וקיבל אותם הביתה...
נכון האתר ההוא לא שלוח לארץ אבל יש עוד אתר אחר שדרכו הוא קנה את הכטיסים...
בר מזל!!!:)
?טוב מארק דיברת עם רועי או לא? אתה נוסע איתם או מה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זהו שזה כן פשוט..חבר שלי כבר קנה 3 כרטיסים וקיבל אותם הביתה...
נכון האתר ההוא לא שלוח לארץ אבל יש עוד אתר אחר שדרכו הוא קנה את הכטיסים...
בר מזל!!!
?טוב מארק דיברת עם רועי או לא? אתה נוסע איתם או מה |
א. עוד לא דיברתי עם רועי.
ב. יש גם כרטיסים בקופה. אל תשכחו שמדובר במסיבה תחת כיפת השמיים על מרחב ענק ! |
|
|
|
|