return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
TA Swedish Crew (pg. 2)
View this Thread in Original format
KroTrance
Tja... (Bara så ni vet så e detta mitt första thread...)
Jag har ca: 4 gig trance låtar o annat heligt, vore kul o va me på detta. =) Sweden Power!
reveal
quote:
Originally posted by KroTrance
Tja... (Bara så ni vet så e detta mitt första thread...)
Jag har ca: 4 gig trance låtar o annat heligt, vore kul o va me på detta. =) Sweden Power!

välkommen :)

vad är det som du har som är heligt förresten? ;)
KroTrance
Grymma set's o låtar!
reveal
ok låter fint
jag har 35 gig eller så
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
ok låter fint
jag har 35 gig eller så

Okej jag får väl vara lite värre har cirka 60 gig eller så......
mindshooter
quote:
Originally posted by KroTrance
Grymma set's o låtar!

Bäst vore om du hade nånstans att lägga upp dina Direct DLs.....
Har du telia DSL?
Dj Memento
Tja. Ny här på svensk-delen. Jag köper på mig 12or för 1-2000 i månaden som jag sen rippar till MP3. Har iofs bara ca 2GB än så länge, men det fylls ju på hela tiden. :D Jag sitter på en fast uppkoppling till Uppsala Universitets studentnätverk fast jag vet inte om jag har fast IP eller inte, men jag tror inte det. Med lite planering så delar jag gärna med mig av det jag har via ICQ eller nåt. Har nån någon bra ide om hur jag kan fixa detta?
För övrigt så har jag Blackout presents Dark Rythms vol 1 - Deep Spirit (det var ju nån som ville ha den såg jag)
reveal
vi har gott om resurser att hosta filer, och vill dessutom gärna ha nytt :)
x-dream
quote:
Originally posted by Dj Memento
Tja. För övrigt så har jag Blackout presents Dark Rythms vol 1 - Deep Spirit (det var ju nån som ville ha den såg jag)

Det var jag som ville ha den.....Har just skickat dig ett pm....
King of Clubs
Tja,

Jag är inte så grym på mer avancerade datorgrejer måste jag medge. Jag hajar inte vad FTP är för nåt.. eller rättare sagt hur man använder det.
Jag tankar mycket musik själv och som jag förstår det kan man uploada grejer själv för att hjälpa till.. ..och kan tanka själv.

Men alltså, hur gör man??

mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs
Tja,

Jag är inte så grym på mer avancerade datorgrejer måste jag medge. Jag hajar inte vad FTP är för nåt.. eller rättare sagt hur man använder det.
Jag tankar mycket musik själv och som jag förstår det kan man uploada grejer själv för att hjälpa till.. ..och kan tanka själv.

Men alltså, hur gör man??

Först nåste du ladda ner ett FTP program....det finns överallt gratis.....sök lite......
Ett FTP program är lätt att använda..... Det fungerar som 2 fönster bredvid varandra....den ena är din dator...den andra är FTP,n som ligger på internet eller på någon annans dator. Du måste precis som i en browser skriva in adressen till FTP,n (oftast högst upp på skärmen)
samt användarnamna och lösen. när du loggat in får du upp innehållet i ett av fönstren. du är det bara att dra över filer du vill skicka...och dra filer från FTP,n som du vill ladda ner....svårare än så är det inte...precis som utforskaren fast med adress :)
King of Clubs
Okej,

Har du nåt schysst ftp program att tipsa om??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement