|
TA Swedish Crew (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
..Eller strunta i det, jag hittade en crackad version av cuteftp. det verkar schysst.
Den här "TA Swedish Crew" servern. Kan man komma in på den??
Jag har hyffsat mycket att dela med mej av: 6,5 gig trance (i låtar o livesets).
Yours Truly.. |
|
|
| x-dream |
Det är väl inte en server utan det hela är att jag å mindshooter har ett projekt ihop med att dela med oss låtar...
Fast det har inte varit något på ett tag....
Mindshooter har ju problem med sin dator.... |
|
|
| King of Clubs |
Okej, då förstår jag.. Datorproblem är jobbigt. Själv har jag lyckats spilla cola över tangentbordet så att det är helt at..
Jag har förresten terpischord - the bells, som jag såg att du hade på din wanted list. 160 kbps, men den är rippad från en PvD livespelningär och bara 3:40.. ..men om du fortfarande vill ha den så kan jag icq:a den eller nåt.. |
|
|
| x-dream |
Nej tack men tack ändå.....Jag söker en full version av denna låt....
Har haft den från pvd liveset.... |
|
|
| Juricimo |
Yeah, something about the Swedish TA crew...yup....:D:D:D
ok, i'll stop spamming, just thought i'd take a look and hope for some english, but no luck;)
btw, kick ass job with the D/DL, although i havent downloaded much lately do to 56k problem;)
>JM< |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Juricimo
Yeah, something about the Swedish TA crew...yup....:D:D:D
ok, i'll stop spamming, just thought i'd take a look and hope for some english, but no luck;)
btw, kick ass job with the D/DL, although i havent downloaded much lately do to 56k problem;)
>JM< |
hehe
ok im here to say hello too :)
the israel just passed u with posts so wake up guyz ! lol
im always look here for english (i dunno why )
well thanks for the d/l ...
and talk some english guyz ! j/k
:p
p.s - hey mindshooter !!!!!!!! ;) whats up m8 ? |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by luckystrike
the israel just passed u with posts so wake up guyz ! lol
|
Don't worry, we'll take care of that!
:D:D |
|
|
| Trance Christer |
| jag är gärna med har mycke plats. En hel del att dela ut också ca 15 gig eller nått visserligen mest singlar tackar för mig mindshooter:):) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Trance Christer
jag är gärna med har mycke plats. En hel del att dela ut också ca 15 gig eller nått visserligen mest singlar tackar för mig mindshooter:):) |
Vart har du plats nånstans (nyfiken :)) Eller menar du bara på datorn. Jag syftade på nån stans att lägga låtarna online där du gör D\Ds till dom....eller kör du en FTP från din egen dator? |
|
|
| Trance Christer |
| ftp från datorn |
|
|
| dbl |
| har bara ca 8gig musik just nu... men det är pga att jag fick virus och jag fick slänga alla mp3or=( |
|
|
| fruktsoppa |
| nån som vet hur man fixar ut egna ip's med en router som är automatisk ip-sharer?= |
|
|
|
|