return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Ikke trance...
View this Thread in Original format
Cryogenic
men hva heter den låta de spiller på TV2 i begynnelsen på EM-sendingene ? Funky house type låt.
dj_alfi
Haiducci - Dragosteea Din Tei
DJ_Audun
quote:
Originally posted by dj_alfi
Haiducci - Dragosteea Din Tei


Argh, mine ører :whip:
Cryogenic
quote:
Originally posted by dj_alfi
Haiducci - Dragosteea Din Tei


Nope. Men takk for forsøket =)
Cryogenic
Mulig de har spilt Haiducci låta også (en forferdelig låt btw), men det er ikke den jeg mente =)

Mer funky house den jeg hørte.
noonboy
Hyggelig at tråden faktisk handler om det topic navnet sier.....

[/ironi]
Cryogenic
Ja, og innlegget ditt passer jo perfekt. [/sarkasme]



quote:
Originally posted by noonboy
Hyggelig at tråden faktisk handler om det topic navnet sier.....

[/ironi]
Snooper
Noen som vet navnet på låta de spilte på slutten av Em-sendingen i dag? Skulle gjerne likt å vite det..
Cryogenic
Den jeg lurte på var hvertfall Shapeshifters - Lola's Theme.
DJ-RED
De spillte Gladiator - Now We Are Free (Darren Tate Remix) også en gang.

Lil-H
ekke dragoste din tei av ozone a? hvis jeg husker riktig så sier det det hvertfall på radioen !
Cryogenic
Det er to versjoner ute ettersom jeg har skjønt.
Utrolig nok for en så forferdelig låt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement