|
Ikke trance...
|
View this Thread in Original format
| Cryogenic |
| men hva heter den låta de spiller på TV2 i begynnelsen på EM-sendingene ? Funky house type låt. |
|
|
| dj_alfi |
| Haiducci - Dragosteea Din Tei |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
Haiducci - Dragosteea Din Tei |
Argh, mine ører :whip: |
|
|
| Cryogenic |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
Haiducci - Dragosteea Din Tei |
Nope. Men takk for forsøket =) |
|
|
| Cryogenic |
Mulig de har spilt Haiducci låta også (en forferdelig låt btw), men det er ikke den jeg mente =)
Mer funky house den jeg hørte. |
|
|
| noonboy |
Hyggelig at tråden faktisk handler om det topic navnet sier.....
[/ironi] |
|
|
| Cryogenic |
Ja, og innlegget ditt passer jo perfekt. [/sarkasme]
| quote: | Originally posted by noonboy
Hyggelig at tråden faktisk handler om det topic navnet sier.....
[/ironi] |
|
|
|
| Snooper |
| Noen som vet navnet på låta de spilte på slutten av Em-sendingen i dag? Skulle gjerne likt å vite det.. |
|
|
| Cryogenic |
| Den jeg lurte på var hvertfall Shapeshifters - Lola's Theme. |
|
|
| DJ-RED |
| De spillte Gladiator - Now We Are Free (Darren Tate Remix) også en gang. |
|
|
| Lil-H |
| ekke dragoste din tei av ozone a? hvis jeg husker riktig så sier det det hvertfall på radioen ! |
|
|
| Cryogenic |
Det er to versjoner ute ettersom jeg har skjønt.
Utrolig nok for en så forferdelig låt. |
|
|
|
|