|
MTV Dance Floor Chart Tour
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Kanske inte årets fest men en kul grej! Tyvärr då vi inte har någon klubbkultur här i Sverige så får man passa på så fort det är något.
MTV Dance Floor Chart Tour med Erick Morillo
Münchenbryggeriet
Lördagen den 6 oktober
22-05
20 år
WARM-UP DJ:Paul Richards (MTV, London)
SUBLIMINAL FLOOR:
Erick Morillo (Subliminal, New Jersey)
Paul Jackson (Cement, London)
MONDAY BAR HARD FLOOR:
Antiloop (Sthlm)
Thomas Krome (Corb, Sthlm)
Johnny Boy (Doghouse, Sthlm)
MONDAY BAR FUNKY FLOOR:
Lewis Dene (Bold Music, London)
StoneBridge (StoneBridge Recordings, Sthlm)
Visuals: Approach & Identify, Berlin
Biljetterna kostar 250kr i förköp och 300 kr i dörren.
Monday Bar @ Daily
NewsKungsträdgården (måndagar 22-03)
Illegal Record Store
Bondegatan 48
Stockholm
Tel: 08-644 60 90
Pitch Record Store
Gamla Brogatan 27
Stockholm
Tel: 08-22 56 40 |
|
|
| reveal |
| låter roligt, synd att allt händer i sthlm...:( |
|
|
| mindshooter |
| Vem vet.....det där är säkert värsta skiten skulle jag tro....kanske inte ens spelar trance.....har en känsla att ni för höra mixar av fragma.....allt som MTV påstår är trance... |
|
|
| reveal |
^^^ hehe
tar mtv ens en gång ordet "trance" i sin mun så att säga? |
|
|
| Gaby |
| Va inte så negativ... doghousegrabbarna vet vad som gäller...men det är klart det kommer inte att köras ren trance... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
^^^ hehe
tar mtv ens en gång ordet "trance" i sin mun så att säga? |
Jo dom gör juh det....bara det att dom förknippar det med Fragma och Aquagen......
Gaby sorry om jag ratade din info :(
Gav bara min åsikt.....Jippon som det där brukar var dåliga men jag kanske borde hålla käften eftersom jag inte vart på nåt haha :) :p :rolleyes: ;) |
|
|
| Gaby |
Dom här festerna brukar vara otroligt roliga... Så fort Doghouse grabbarna gör något så tar dom hit topdjs, satsar 100 % på ljud och ljus, grabbarna har kämpat mot snuten i mer än 10 år och inte gett upp!!! Monday bar som dom kör varje måndag har funnits i 9 år, det har varit razzia, man har blivit av med tillstånd, polisen har varit där och stört osv osv men dóm har kämpat och kämpat och helt enkelt bytt lokal gång efter gång och kört sitt.
Så underskatta aldrig en fest som dom fixar!!! Ok det här kanske är inget att hurra för om man är ute efter ren TRANCE...men jag lovar att det är värt att dra dit och få nya upplevelser.
men jag förstår verkligen va du menar mindshooter... |
|
|
| reveal |
| vad/vilka är doghouse? |
|
|
| Gaby |
| Johnny boy och Staffan...grabbar som kör Monday bar och andra större fester med utländska klubbar. |
|
|
| x-dream |
Det låter tufft.....Jag skulle nog hålla till i.......
MONDAY BAR HARD FLOOR:
Antiloop (Sthlm)
Thomas Krome (Corb, Sthlm)
Johnny Boy (Doghouse, Sthlm)
Gillar ju antiloop å Thomas Krome...... |
|
|
| Gaby |
ville påminna!!!
Finns endast 50 biljetter kvar så ifall ni ska dit så är det dax att fixa biljett... Är det någon annan som ska dit? |
|
|
| Gaby |
Here is the line up:
DJ's
Subliminal Floor:
22.00-00.00 Paul Richards
00.00-02.00 Paul Jackson
02.00-05.00 Erick Morillo
Monday Bar Hard Floor:
00.00-02.30 Antiloop
02.30-04.00 Thomas Krome
04.00-05.00 Johnny Boy
Monday bar Funky Floor:
00.00-03.00 Lewis Dene
03.00-05.00 StoneBridge
_________________ |
|
|
|
|