|
Beachbop 27 juni, Bloemendaal (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Tiesto was top toen! Ik geloof dat hij toen afsloot bij Cloudwalking...::cool: |
Een van de beste zondagen ooit! Lekker weertje super lekkere muziek, eerst Remy en daarna Tiesto (muzikaal gezien toen op zn hoogte punt)! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Tiesto was top toen! Ik geloof dat hij toen afsloot bij Cloudwalking...::cool: |
Wrijf het er nog maar een keer in, mmmmmm cloudwalking met een zonnetje en 30+ graden in het Zuiderpark. WAAROM was ik daar niet bij :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wrijf het er nog maar een keer in, mmmmmm cloudwalking met een zonnetje en 30+ graden in het Zuiderpark. WAAROM was ik daar niet bij :whip: |
Ahhh memories :D |
|
|
| Tim81 |
Weersvoorspellingen zien er nog niet heel gunstig uit...
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk al een kaartje hebben gekocht in de vvk. Volgens mij valt dat heel erg tegen!
Mocht Nederland het woensdag alsnog redden om de kwartfinale te halen, dan spelen ze zondagavond tegen de winnaar van Poule C. Wanneer het dus en slecht weer wordt en Nederland moet voetballen, dan zou het (in combinatie natuurlijk met de entreeprijs) weleens een hele rustige Beachbop kunnen worden... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Tim81
Weersvoorspellingen zien er nog niet heel gunstig uit...
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk al een kaartje hebben gekocht in de vvk. Volgens mij valt dat heel erg tegen!
Mocht Nederland het woensdag alsnog redden om de kwartfinale te halen, dan spelen ze zondagavond tegen de winnaar van Poule C. Wanneer het dus en slecht weer wordt en Nederland moet voetballen, dan zou het (in combinatie natuurlijk met de entreeprijs) weleens een hele rustige Beachbop kunnen worden... |
Als Nederland tweede wordt moeten ze zaterdagavond al spelen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Als Nederland tweede wordt moeten ze zaterdagavond al spelen. |
Dan ben ik wel wat later in de Asta, ALS Nederland het red ofcourse! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dan ben ik wel wat later in de Asta, ALS Nederland het red ofcourse! |
Als NL het redt ben ik er pas 3 uur denk ik, want dan moet ik eerst werken in de Kuip of Topsportcentrum, als ze niet doorgaan ben ik er gewoon op een normale tijd bij. |
|
|
| Tim81 |
| De weersvoorspellingen zijn redelijk... Minder kans (maar dus nog steeds kans!) op buien en stijgende temperaturen in het weekend! Zijn de draaitijden eigenlijk ook al bekend? |
|
|
| sndh |
| ik ben van de partij, iemand had al kaartje voor me gehaald :p...inderdaad, draaitijden??! |
|
|
| emre |
Hier nog niks over gehoord! Hoe was't :conf:
Waren de heren DJ's een beetje te pruimen (Sander in het speciaal) :conf: |
|
|
| Excite |
i had a great time last sunday...it was ny first dance event in holland and what a way to be introduced to the dutch scene. the weather was perfect and the event was well organized. the highlight of the evening had to be sander kleinenberg and johan gielen at the same time!!
the only thing that sucked was the drink prices. |
|
|
|
|