|
Beachbop 27 juni, Bloemendaal
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Naam: Beachbop
Datum: 27 juni
Locatie: Bloemendaal aan Zee
Tijden: Vanaf 16:00 uur tot 23:00 uur (festivalterrein toegankelijk vanaf 12:00 uur, muziek vanaf 16:00 uur)
Tickets: €15,- (ex. Vergoeding voorverkoop)
Bezoekers: Max. 18.000
Meer info: www.beachbop.info
PROGRAMMA ZONDAG 27 JUNI 2004
Woodstock
Sander Kleinenberg
Marnix
Lucien Foort
Q-beach
Yves de Ruyter
Miss Djax
Activator, it
Pavo
Dj. Astrid
Misja Helsloot
Gizmo
Zany
Kiama
Diego Noriega
Vroeger
Dance Classics, Disco Classics, N Classic Sex
Philpeoples (Kiss)
DJ Jaziah
Real El Canario
Hitmeister D
Live: Hormonale Crisis
De Kust
Benny Rodrigues
Laidbeck Luke
Johan Gielen
Lido
Randy Katana
JP
Cally & Juice
Fausto
MC Spyder
Bloomingdale
Binnen:
-Roy Rox
-Tom de Neef
-Roog
-Ricky Rivaro
Buiten:
-Brian S.
-Benjamin Bates
-Don Diablo
-Marco V
Republiek
La Ona
HIP (Martin Damen & Eddy Zoey)
Marcello
Vocals by Lex Empress
De line-up voor de eerste Beachbop van 2004 is bekend. Eerlijk gezegd had ik nog wel 'een grote naam' verwacht, aangezien er voor het eerst entree wordt gevangen! Naar mijn idee is de line up niet veel spectaculairder dan vorige jaren, dus dat betekent dat wij de volledige beveiliging en vergunningen gaan betalen... Nou ja, het zij zo! Want ik vermaak me toch altijd wel heel erg daar in Bloemendaal. En er staan natuurlijk echt wel een paar aardige DJ's... |
|
|
| jp |
Met mooi weer wel DE place to be :eyespop:
enige foto die ik kon vinden zonder naakte wijven ;) |
|
|
| Hitman |
| Tering dat ziet er lekker uit voor een dagje strand (die line-up dan, dat vrouwmens zou ik ook zonder strand wel lusten) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
PROGRAMMA ZONDAG 27 JUNI 2004
Woodstock
Sander Kleinenberg
Marnix
Lucien Foort
Q-beach
Yves de Ruyter
Miss Djax
Activator, it
Pavo
Dj. Astrid
Misja Helsloot
Gizmo
Zany
Kiama
Diego Noriega
Vroeger
Dance Classics, Disco Classics, N Classic Sex
Philpeoples (Kiss)
DJ Jaziah
Real El Canario
Hitmeister D
Live: Hormonale Crisis
De Kust
Benny Rodrigues
Laidbeck Luke
Johan Gielen
Lido
Randy Katana
JP
Cally & Juice
Fausto
MC Spyder
Bloomingdale
Binnen:
-Roy Rox
-Tom de Neef
-Roog
-Ricky Rivaro
Buiten:
-Brian S.
-Benjamin Bates
-Don Diablo
-Marco V
Republiek
La Ona
HIP (Martin Damen & Eddy Zoey)
Marcello
Vocals by Lex Empress
En er staan natuurlijk echt wel een paar aardige DJ's... |
tsss als armin er had gestaan was het natuurlijk helemaal top geweest ofniet? :rolleyes: woodstock line up is goed!!! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Leuke after-party na de Armadanight! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
tsss als armin er had gestaan was het natuurlijk helemaal top geweest ofniet? :rolleyes: woodstock line up is goed!!! |
Doh! :p
Btw, diezelfde dag is ook Parkpop... Da's dichter bij huis :) |
|
|
| Optimus |
| Maar Parkpop heeft geen dance podium:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Maar Parkpop heeft geen dance podium:) |
Check...maar dat is WEL gratis en we blijven Nederlanders toch?
Parkpop is wel gaaf, vorig jaar ook geweest. Nog een leuke relpartij met de Hells Angels meegemaakt :D |
|
|
| sndh |
| ik ben er wel, woodstock is wel in orde :o |
|
|
| Optimus |
| Parkpop 2000 was de beste Parkpop ooit!:cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Parkpop 2000 was de beste Parkpop ooit!:cool: |
Met Tiesto die ik gvd hebben gemist, omdat ik een weekend in limburg zat. Was ik met de terugreis bezig met 30+ graden in de auto, belde ze me op dat Tijske een wereldset had gedraaid. Ik baaaaaaaaaaaaaal nog steeds hiervan. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Met Tiesto die ik gvd hebben gemist, omdat ik een weekend in limburg zat. Was ik met de terugreis bezig met 30+ graden in de auto, belde ze me op dat Tijske een wereldset had gedraaid. Ik baaaaaaaaaaaaaal nog steeds hiervan. |
Tiesto was top toen! Ik geloof dat hij toen afsloot bij Cloudwalking...::cool: |
|
|
|
|