|
stfu plz (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, ik ga even niet aardig blijven:
Sorry, maar als je ZO STOM bent om de NAAM van zo'n Hub in de TITEL van je thread te doen, dan mag je van mij gewoon gebanned worden.
1) Filesharing etc is illegaal
2) Dat kan je STIL houden
3) Hoeft dus niet IEDEREEN te weten
4) Je kan SEARCHEN want deze vraag is al 100x gestelt
5) zie 1 t/m 4
Etc etc.
Als je iets leuks voor jezelf hebt, een leuke filesharing server waar mensen zitten die leuke muziek hebben, verstand van muziek hebben en leuke dingen sharen, en je laat zulke mensen toe... Tsja, dan gaat het ook een keer mis. Laat me raden hoeveel dat soort mensen hier posten? Zich rukken achter de pc ;)
Dus:

100% mee EENS!
Uch, dat moest ik ff kwijt....want mijn TA-EK Poule loopt slecht ;) |
|
|
|
| SnuggLe |
Oke, nu even aardig:
Sander, je zult begrijpen dat deze post van je een beetje 'raar' is en niet veel mensen het waarderen. Minder voor jou, het kan een beetje bot overkomen, maar veel mensen zijn niet echt blij met je post. Iets wat voor een 'happy few' is bedoeld (oftewel de gelukkigen op zo'n board) die willen dat wel delen, maar als je het zo post zoals jij dat doet ziet IEDEREEN het, en dat zorgt voor de ondergang van zo'n HUB. Oftewel des te meer mensen des te sneller de kans dat hij dicht gaat. Snapt u? Een naam noemen etc in deze tijden waar vele instanties jagen op downloaders is dat niet handig.
Dat je sowieso weinig post en "inbrengt" op dit geweldige forum, draagt dan niet echt bij aan de verdraagzaamheid van je post. De reacties zouden minder heftig zijn neem ik aan als iedereen je zou kennen et cetera.
Snapt u?
Nou......volgende keer niet meer doen! Tut tut tut! ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Pfff...doe eventjes relaxed eh... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Pfff...doe eventjes relaxed eh... |
idd +3 |
|
|
| jp |
Pics or Stfu
-official answer to most threads on tranceaddict.com
-A demand to either post links to pics of a particular subject, or stop talking about it
so I went to see my 6 year old cousin in Texas...
PICS OR STFU!
Source: http://www.urbandictionary.com/defi...rm=pics+or+stfu
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Pfff...doe eventjes relaxed eh... |
Ik zei toch, mijn Poule ging kut!
+6? We moeten uitlopen op de moffen! |
|
|
| tijs08 |
Oke, nu even aardig:
Sander, je zult begrijpen dat deze post van je een beetje 'raar' is en niet veel mensen het waarderen. Minder voor jou, het kan een beetje bot overkomen, maar veel mensen zijn niet echt blij met je post. Iets wat voor een 'happy few' is bedoeld (oftewel de gelukkigen op zo'n board) die willen dat wel delen, maar als je het zo post zoals jij dat doet ziet IEDEREEN het, en dat zorgt voor de ondergang van zo'n HUB. Oftewel des te meer mensen des te sneller de kans dat hij dicht gaat. Snapt u? Een naam noemen etc in deze tijden waar vele instanties jagen op downloaders is dat niet handig.
Dat je sowieso weinig post en "inbrengt" op dit geweldige forum, draagt dan niet echt bij aan de verdraagzaamheid van je post. De reacties zouden minder heftig zijn neem ik aan als iedereen je zou kennen et cetera.
Snapt u?
Nou......volgende keer niet meer doen! Tut tut tut! ;) |
oooooh ooh meneer moet het weer afzwakken…. Heel goed die uitleg Bram, maar S moet toch zelf ook wel in zien dat hij heeeeeel erg dom achterlijk hersenloos en zinloos heeft gehandeld door het maken van deze thread!!! wat een idioot!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
oooooh ooh meneer moet het weer afzwakken…. Heel goed die uitleg Bram, maar S moet toch zelf ook wel in zien dat hij heeeeeel erg dom achterlijk hersenloos en zinloos heeft gehandeld door het maken van deze thread!!! wat een idioot!! |
Beetje afzwakken, beetje. Beetje lief blijven :) |
|
|
| total woot |
| En als S, nou misschien zelf zo slim wil zijn, de titel te veranderen....dan is dit verhaal ook weer klaar. |
|
|
| Ding Chavez |
Doe ik ook nog ff mee
+1
 |
|
|
| Switch |
|
hey, is oldo's down? :whip: :whip: :whip:
maar effe serieus, er was een pikkie die de vip status wilde, kreeg em niet, begon te zeiken, werd gebanned, en begon de hub te ddossen. (da's een aanval, btw iets wat het nederlandse elftal niet kan :whip: , maar oldo heeft dus besloten om niet meer op dc++ te komen |
|
|
|
|