|
stfu plz
|
View this Thread in Original format
| sanderheijnen2 |
| stfu plz :) |
|
|
| robin |
+1
inb4dalock
etc
ffs |
|
|
| robin |
en
ta does not support filesharing :o |
|
|
| Chicane |
Nog niet helemaal want ik kan nog effe snel +1 scoren hier :D
got nekkid pics? |
|
|
| SnuggLe |
Oke, ik ga even niet aardig blijven:
Sorry, maar als je ZO STOM bent om de NAAM van zo'n Hub in de TITEL van je thread te doen, dan mag je van mij gewoon gebanned worden.
1) Filesharing etc is illegaal
2) Dat kan je STIL houden
3) Hoeft dus niet IEDEREEN te weten
4) Je kan SEARCHEN want deze vraag is al 100x gestelt
5) zie 1 t/m 4
Etc etc.
Als je iets leuks voor jezelf hebt, een leuke filesharing server waar mensen zitten die leuke muziek hebben, verstand van muziek hebben en leuke dingen sharen, en je laat zulke mensen toe... Tsja, dan gaat het ook een keer mis. Laat me raden hoeveel dat soort mensen hier posten? Zich rukken achter de pc ;)
Dus:

Uch, dat moest ik ff kwijt....want mijn TA-EK Poule loopt slecht ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
gestelt
|
Bram, gestelt is met een d = gesteld
:cool: |
|
|
| jp |
| Bannen gaat wat ver maar een gele kaart met voorwaardelijke schorsing moet voldoende zijn :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Bram, gestelt is met een d = gesteld
:cool: |
Ja dat wilde ik net veranderen. Ik zag het al en dacht "Die stinkchinees zal wel weer gaan zeuren!" :cool:
Frankrijk is echt wel een mazzelploeg btw!
+1 |
|
|
| tijs08 |
| ik zeg BRAM back as MOD!! Jij verwoord precies mijn mening Bram! En die titel is nog steeds niet veranderd!!!! Wat een slechte mods zeg! :mad: :mad: |
|
|
| SnuggLe |
Mjah, heb Ei al even ingelicht. Maar hij is er jammergenoeg niet....
+2 alweer. Gaat goed zo!
Kijken hoe lang we hem kunnen maken voordat er een mod is? ;) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by tijs08
ik zeg BRAM back as MOD!! Jij verwoord precies mijn mening Bram! En die titel is nog steeds niet veranderd!!!! Wat een slechte mods zeg! :mad: :mad: |
Mee eens!!
nog steeds niet veranderd :( |
|
|
|
|