|
Guess Who's Back? :)))))) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אה..
אז אתה מבית ליד....
שנית, לא נראה לי שהוא יעבור דרכך (חחח כבר אנחנו מכשילים אותו)
הוא יחזור לגדוד שלו וימשיך להיות חפ"ש... |
תתפלא אבל המפקד שלי הוא זה שמוציא למכי"ם בחטיבה:)
כל מי שנופל מקמ"כ מגיע לחטיבה ואז המפקד שלי מראיין אותו ומחליט על גרולו |
|
|
| KosmiK-G8 |
אלעד מה המצב?.?
שבוע הבא אני בבסיס עד רביעי בבוקר
אז נדבר איתך אני חייב לקפוץ לראות אותך
רועי טוב לדעת שאתה עדיין מוצא את טיפת הזמן שיש לך כדי לשתף אותנו...
רק דבר אחד לא הבנתי.. איך סוף מסלול עוד 3 חודש?
אני יודע שמסלול חי"ר זה 4 חודש טירונות חוגשיים וחצי אימון מתקדם ואז יש איזה חצי שנה של קווים כוננויות אחרי זה מסכמים ורק אז סוף מסלול... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תתפלא אבל המפקד שלי הוא זה שמוציא למכי"ם בחטיבה
כל מי שנופל מקמ"כ מגיע לחטיבה ואז המפקד שלי מראיין אותו ומחליט על גרולו |
ואללאק מה תפקידך בכח ?
נהג מח"ט ?
| quote: | רועי טוב לדעת שאתה עדיין מוצא את טיפת הזמן שיש לך כדי לשתף אותנו...
רק דבר אחד לא הבנתי.. איך סוף מסלול עוד 3 חודש?
אני יודע שמסלול חי"ר זה 4 חודש טירונות חוגשיים וחצי אימון מתקדם ואז יש איזה חצי שנה של קווים כוננויות אחרי זה מסכמים ורק אז סוף מסלול |
אילן אתה צודק.
במקרה שלו מדובר כנראה במ"כים מוקדם. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אילן אתה צודק.
|
בראסמי?
הכי טוב להיות צודק:):happy2: :crazy: |
|
|
| Sniper |
מארק, נהג אני לא ממש..:]
אני בשלישות, והמפקד שלי זה קשל"ח
העוזר שלו גם המפקד שלי מן הסתם, והוא אחראי על כל הסיפור של קורס מכי"ם, קורסי לחימה ועוד ועוד ועוד:]
אני בעיקרון לא מתעסק בדברים האלו, אבל בעקיפין יש לי נגיעה בכל הדברים האלה, אני אחראי על כל ההצבות של החיילים בחטיבה
בקיצור אני עוזר קצין כח אדם.
בנוגע למח"ט, הטמבל הזה הוציא הוראה שכל מי שנופל ממכי"ם עקב בעיות משמעת
לא חוזר לגדוד בתור עונש, כאילו מוצאים לו תפקיד של תומך לחימה בחטיבה
אבל לרוב ע.קשל"ח לא מתיחס לזה כ"כ, הוא שומע את הצד של ביסל"ח למה החייל עף מהקורס ואז החייל מגיע לחטיבה והוא שומע את הצד של החייל ובסופו של דבר הוא מחליט:] |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
מארק, נהג אני לא ממש..:]
אני בשלישות, והמפקד שלי זה קשל"ח
העוזר שלו גם המפקד שלי מן הסתם, והוא אחראי על כל הסיפור של קורס מכי"ם, קורסי לחימה ועוד ועוד ועוד:]
אני בעיקרון לא מתעסק בדברים האלו, אבל בעקיפין יש לי נגיעה בכל הדברים האלה, אני אחראי על כל ההצבות של החיילים בחטיבה
בקיצור אני עוזר קצין כח אדם.
בנוגע למח"ט, הטמבל הזה הוציא הוראה שכל מי שנופל ממכי"ם עקב בעיות משמעת
לא חוזר לגדוד בתור עונש, כאילו מוצאים לו תפקיד של תומך לחימה בחטיבה
אבל לרוב ע.קשל"ח לא מתיחס לזה כ"כ, הוא שומע את הצד של ביסל"ח למה החייל עף מהקורס ואז החייל מגיע לחטיבה והוא שומע את הצד של החייל ובסופו של דבר הוא מחליט:] |
נו זה פנאן אחי!!!!
מי שרוצה להיות ג'ובניק פשוט עושה בלאגן ונופל מקורס מ"כים
ואז שמים אותו תומך לחימה בחטיבה אז הוא עוד פעם עושה בלאגן ואז הוא מקבל 5-9 כמו מלך
:)
לא ככה?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
במקרה שלו מדובר כנראה במ"כים מוקדם. |
מה אתם בשוק!?
אמרתי שאני יוצא למ"כים מוקדם
חוץ מזה... שקיצרו לנו את המסלול משנה ו 4 חודש ל 10 חודשים...
ככה שטכנית הפלוגה שלי עוד 3 חודשים מסיימת מסלול
ואני כנראה לא יהיה שם מן הסתם כי אני יהיה בקורס... אבל זה עדיין נחשב כאילו סיימתי מסלול ואני יקבל את הסיכת גדוד שמקבלים בסוף מסלול
וירון... להיות תומך לחימה בחטיבה זה כאפה אחושרמוטה
מספחים אותך למפקדה של הגדוד ואתה בסוף מוצא את עצמך מגרז נגמ"שים בקיביניאמו ולא רואה בית... :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
ירון אחי, בכל החטיבה שלנו יש אולי 5 אנשים שעושים 5 9
שני שקמיסטים
אחד טבח בגדס"ר
ועוד אחד במרפאה שלנו במפח"ט
זהו..
ותאמין לי שלהיות תומך לחימה בחטיבה זה ממש חרא כי לא נותנים לך משהו טוב
הרי זה עונש אז דופקים אותך אחושלינג, ואל שכח גם שמי שיוצא למכי"ם לא רוצה להיות ג'ובניק בסופו של דבר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
ירון אחי, בכל החטיבה שלנו יש אולי 5 אנשים שעושים 5 9
שני שקמיסטים
אחד טבח בגדס"ר
ועוד אחד במרפאה שלנו במפח"ט
זהו..
ותאמין לי שלהיות תומך לחימה בחטיבה זה ממש חרא כי לא נותנים לך משהו טוב
הרי זה עונש אז דופקים אותך אחושלינג, ואל שכח גם שמי שיוצא למכי"ם לא רוצה להיות ג'ובניק בסופו של דבר |
זין..
רגע ואין אנשים שיוצאים רבעושים? בטוח יש... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זין..
רגע ואין אנשים שיוצאים רבעושים? בטוח יש... |
רק איזה פק"ר אחד בבא"ח בדרת רס"ר, שגר בצפון והבא"ח זה בתל ערד, אז הוא יוצא רבועשים.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
רק איזה פק"ר אחד בבא"ח בדרת רס"ר, שגר בצפון והבא"ח זה בתל ערד, אז הוא יוצא רבועשים.. |
נו באמת...
רוצה לשמוע מי עוד עושה 5-9?
מה עם הש.ג של כל עורפית של כל גדוד שלכם?
זה עוד 4 אנשים לפחות בכל גדוד שעושים 5-9
אצלנו בפלחיק צנחנים יש איזה חייל שעכשיו משתחרר
יש לו פה וביצים שהוא הצליח להוציא יציאות הכי מטורפות שיש
רבעושים עם אפטר ביום שני
האפטר קבוע
לא משחקים לו עם זה
ואין לו ת"ש בכללל
הכל כי יש לו פה והוא היה ש.ג המון זמן אבל היה תותח רצח במחשבים
המ"פ היה מת שהוא יהיה במחלקת מחשוב והחייל הזה הבהיר לו מה התנאים שהוא מוכן עבורם לוותר על 5-9 ולהיות במחשוב..
:) |
|
|
| Hell_Copter |
אבל אתה חייב להסכים איתי שמדובר פה על מישהו עם פז"מ
אם הוא לא היה קרוב ללהשתחרר אז אין מצב היו יורקים בכלל לכיוון שלו
אבל בקטנה |
|
|
|
|