return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Guess Who's Back? :))))))
View this Thread in Original format
Hell_Copter
מה המצב חבר'ה... לשם שינוי חזרתי הביתה :D

אז מה עבר עליי בזמן האחרון
קודם כל שבועות שטח... והרבה מהם!!
מתוך ה 11 שבועות של האימון המתקדם בילינו 7 שבועות בשטח... לא כזה כיף... אבל כנראה שאפשר לחיות עם זה :)
בטח שמתם לב שלא רואים אותי פה יותר מדי וזה בגלל שבזמן האחרון היציאות שלי היו לא משהו... זה קצת קשור לזה שאני דפוק אבל
לפני חודש וחצי הייתי בבית והכל היה טוב ויפה... ואז חזרתי לצבא לסגור 21... מההתחלה ידעתי שזה יהיה 21... אחר כך חזרתי שוב הביתה ליומיים מה שאומר שישי שבת... ואז הלכתי לצבא בידיעה שאני אמור לסגור רק שבוע אחד
אבל מה לעשות... אני בנאדם סתום וטיפש וכנראה לא מספיק סוציומט... והתנדבתי להשאר שבת שהיו צריכים מתנדבים
עכשיו בדרך כלל מי שמתנדב מחזירים לו את השבת שבוע אחרי או מתי שיוצא
אבל שבוע אחרי זה היה השבת האחרונה שלנו בבסיס ולפני השבוע המסכם... ולא נתנו לאף אחד לצאת הביתה
ככה קרה שסגרתי 21 שני רצוף... מה שאומר שבחודש וחצי הייתי רק יומיים בבית... :rolleyes:

אבל לא נורא... הכל טוב ויפה כי עכשיו אני פה... ואפילו אני גאה להגיד שסיימתי אימון מתקדם וקיבלתי את סיכת הלוחם של חטיבת הנחל...
ולא רק שקיבלתי אותה... אלא המ"מ שלי העניק לי אותה... הרגשתי כבוד על :D

עכשיו אנחנו סיימנו את דרכנו בבא"ח ואנחנו יוצאים לשבוע אימונים בבאף לכיש ואז ביום חמישי עולים לחברון
בנוסף לכל זה אני גיליתי אתמול משהו שאותי אישית מאוד שימח...
גיליתי שמוציאים אותי לקורס מ"כים מוקדם... וזה אומר שאנייהיה רק שבוע וחצי בחברון ואז יצא לקורס...
יש לזה יתרונות וחסרונות... אולי יותר מאוחר אני יפרט על זה


קיצר... כיף להיות בבית... זאת המסקנה העיקרית שלי מהעניין :p
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה המצב חבר'ה... לשם שינוי חזרתי הביתה :D

אז מה עבר עליי בזמן האחרון
קודם כל שבועות שטח... והרבה מהם!!
מתוך ה 11 שבועות של האימון המתקדם בילינו 7 שבועות בשטח... לא כזה כיף... אבל כנראה שאפשר לחיות עם זה :)
בטח שמתם לב שלא רואים אותי פה יותר מדי וזה בגלל שבזמן האחרון היציאות שלי היו לא משהו... זה קצת קשור לזה שאני דפוק אבל
לפני חודש וחצי הייתי בבית והכל היה טוב ויפה... ואז חזרתי לצבא לסגור 21... מההתחלה ידעתי שזה יהיה 21... אחר כך חזרתי שוב הביתה ליומיים מה שאומר שישי שבת... ואז הלכתי לצבא בידיעה שאני אמור לסגור רק שבוע אחד
אבל מה לעשות... אני בנאדם סתום וטיפש וכנראה לא מספיק סוציומט... והתנדבתי להשאר שבת שהיו צריכים מתנדבים
עכשיו בדרך כלל מי שמתנדב מחזירים לו את השבת שבוע אחרי או מתי שיוצא
אבל שבוע אחרי זה היה השבת האחרונה שלנו בבסיס ולפני השבוע המסכם... ולא נתנו לאף אחד לצאת הביתה
ככה קרה שסגרתי 21 שני רצוף... מה שאומר שבחודש וחצי הייתי רק יומיים בבית... :rolleyes:

אבל לא נורא... הכל טוב ויפה כי עכשיו אני פה... ואפילו אני גאה להגיד שסיימתי אימון מתקדם וקיבלתי את סיכת הלוחם של חטיבת הנחל...
ולא רק שקיבלתי אותה... אלא המ"מ שלי העניק לי אותה... הרגשתי כבוד על :D

עכשיו אנחנו סיימנו את דרכנו בבא"ח ואנחנו יוצאים לשבוע אימונים בבאף לכיש ואז ביום חמישי עולים לחברון
בנוסף לכל זה אני גיליתי אתמול משהו שאותי אישית מאוד שימח...
גיליתי שמוציאים אותי לקורס מ"כים מוקדם... וזה אומר שאנייהיה רק שבוע וחצי בחברון ואז יצא לקורס...
יש לזה יתרונות וחסרונות... אולי יותר מאוחר אני יפרט על זה


קיצר... כיף להיות בבית... זאת המסקנה העיקרית שלי מהעניין :p


וואי אחי איזה ג'ונס זה להיות בבית הא?
אני למזלי סוגר רק חצאים אבל גם זה חרא לא קטן.
קיצר חזרתי הביתה לפני שעה... איזה נסיעות שואה... 7 שעות מעובדה

אוקצור גבר שמח שאתה נהנה, סיימת מסלול יא צעיר?
ברכות אחי... גם על המכ"ים המוקדם.
לפי דעתי עדיף. מה אתה אמור לקחת את נוב 4?
תגיד יש מצב אתה מכיר את יואב כהן
הוא מ"מ חדש שהגיע לנח"ל והוא היה מפק"צ בפלוגה שלי בבה"ד 12

אני עוד חודש מסיים קצונה סוף סוף. אם מישהו רוצה לבוא שידבר איתי
Sniper
ואללה רועי שיהיה בכיף אני אומר:]
בהצלחה :P

בקשר לקמ"כ מוקדם, מאיפה אתה יודע את זה???
כי לא זכור לי שראיתי את השם שלך, יכול להיות שפספסתי את השם.
יום א' אני יבדוק שוב

בכל אופן תזהר לפול!!! אבל תזהר
למה אם אתה נופל אתה בא אליי!!!!
חח יהיה מא-גניב!!:)


MasterP
איזה קצונה אתה עושה??


ורועי שוב, שיהיה המון בהצלחה
markfeldman
quote:
בכל אופן תזהר לפול!!! אבל תזהר
למה אם אתה נופל אתה בא אליי!!!!
חח יהיה מא-גניב


אתה משרת במחנה בר-לב ?
MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
MasterP
איזה קצונה אתה עושה??


מודיעין ח"א
Sniper
quote:
Originally posted by markfeldman
אתה משרת במחנה בר-לב ?


מ.ק 21
מחנה מוטה גור
:P
Sm0keMachine
אחי מזל טוב על הסיום מסלול!!
טוב לראות אותך...


עוד מעט המח"ט שלכם מתחלף אתם יודעים?
טוב זה בטח לא מעניין אתכם כל כך....:rolleyes:


נ.ב. מחנה בר-לב זה מ"זי בקסטינה לא?
Sniper
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אחי מזל טוב על הסיום מסלול!!
טוב לראות אותך...


עוד מעט המח"ט שלכם מתחלף אתם יודעים?
טוב זה בטח לא מעניין אתכם כל כך....:rolleyes:


נ.ב. מחנה בר-לב זה מ"זי בקסטינה לא?


כן על שני השאלות.

המח"ט החדש לפי מה שאנשים אומרים פשוט משוגע!!!
הוא הכי מורעל שיש, יותר מנועם (המח"ט הנוכחי) וגם הסמח"ט מתחלף
Hell_Copter
אני רק רוצה להבהיר כמה דברים...

אני לא סיימתי מסלול עדיין... יש לי עוד 3 חודשים למסלול
סיימתי אימון מתקדם...
יש לי עוד לעשות קו בעקרון בשביל לסיים מסלול... אבל אני ספציפית יוצא למ"כים לפי מה שהמפקד שלי אמר לי ככה שכשאני יסיים מסלול אני יהיה באמצע קורס מ"כים
ואלעד... אני לא חושב שעדיין הגישו את הרשימות של מי שיוצא למ"כים בגלל שת'כלס זה לא בטוח שמוציאים עד איזה כמה ימים לפני שזה אומר עוד שבוע וחצי או משהו כזה
פשוט המפקד שלי אמר לי שאני יוצא... אז אני יודע
KrazyDJs
מזל טוב רועי...
ברוך השב הביתה..

רק בהצלחות בקורס..
תראה להם מי הגבר...:D

markfeldman
quote:
מ.ק 21
מחנה מוטה גור


אה..

אז אתה מבית ליד....

שנית, לא נראה לי שהוא יעבור דרכך (חחח כבר אנחנו מכשילים אותו)

הוא יחזור לגדוד שלו וימשיך להיות חפ"ש...
DjChook
צ'ונגגגגגג :)

מה קורה מלך...

קיצר גם אני בקושי פה, שבוע שעבר ס-ג-ר-ת-י בשלישות

שוק כזה תאמינו לי :)

ועכשיו אני סוף סוף נח בבית :)


נראה לי אני אלך לישון כדי שאני אוכל לצאת כמו בנאדם בלילה.. יאלה שיהיה לילה טוב ננסה להתחבר יותר מאוחר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement