|
ערוץ 24 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
תעזבו שטויות
תנו לטל הוא מבין בכוסיות
מי ייתן וטל יהיה מפיק קליפים בערוץ 24 |
וואי איזה פירגון:)
אני מסמיק:)
תודה תודה...
PS:
לצרוך הענין בזמן האחרון הולך לי יותר ויותר טוב בנושא של הכוסיות...:)
נראה מה הקיץ יביא לנו:) |
|
|
| yaman |
| בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yaman
בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות? |
אחי סלח לי...
אבל אני חייב לציין שאתה שואל מלא שאלות דפוקות
:eek: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי סלח לי...
אבל אני חייב לציין שאתה שואל מלא שאלות דפוקות
:eek: |
חחחח
חופשי!:] |
|
|
| ronsh |
פאק אתם לא יודעים כמה הערוץ הזה עושה לי את היום
אני צעיר טוחן בצבא..
עד שיוצא לי לראות טלוויזיה זה פעם ב...
אז כשאני רואה טלוויזיה ורואה את כל הכוס הזה רץ לי מול הפרצוף..
אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת |
אין דבר יותר טוב מפשוט לא לסגור שבת...
:) |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אין דבר יותר טוב מפשוט לא לסגור שבת...
:) |
אני עובד על זה
בוא נאחל שהכל יסתדר ואני יהיה ג'ובניק |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
אני עובד על זה
בוא נאחל שהכל יסתדר ואני יהיה ג'ובניק |
שיהיה בהצלחה אחי..
הפורום כאן מחזיק לך אצבעות
תאמין לי..
:) |
|
|
| DJ Alex E. |
מה ג'ובניק?
מה אתה אפס?
תתרום למדינה....(כן בטח פחחחח) |
|
|
| Viber |
מצלמים שם עכשיו עד 10 בלילה כוסיות מכפר המוזיקה
מומלץ להעביר לשם
:eyes: :eyespop: |
|
|
| Viber |
טוב ניגמר
חחח איזה ערוץ מטומטם אמרו זה עד 12 וחצי אבל פתאום הם אומרים שהם לא משדרים אבל עד 12 וחצי,אבל אחלה עבודה הצלם שם עושה
:) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חמודה, אבל וויקי... :eyes: |
עלק חמודה... כוסית אחושששששששש
וואלה שיחק אותה הילד! |
|
|
|
|