|
ערוץ 24 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
עלק חמודה... כוסית אחושששששששש
וואלה שיחק אותה הילד! |
הכל בפרופורציה, תראי את וויקי תביני
נ.ב- שמתם לב איך בנות אוהבות להסתכל על בנות אחרות?
אני הולך עם ידידות שלי לפעמים וקולט שהן מסובבות את הראש על בנות יותר ממני... משהו מדהים העם הזה
והקטע הם שמות לב לפרטים הכי קטניםבשתי שניות של מבט, ציפורניים, נעליים אנערף
מבט ראשון שלי הולך על התחת :disbelief |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הכל בפרופורציה, תראי את וויקי תביני
נ.ב- שמתם לב איך בנות אוהבות להסתכל על בנות אחרות?
אני הולך עם ידידות שלי לפעמים וקולט שהן מסובבות את הראש על בנות יותר ממני... משהו מדהים העם הזה
והקטע הם שמות לב לפרטים הכי קטניםבשתי שניות של מבט, ציפורניים, נעליים אנערף
מבט ראשון שלי הולך על התחת :disbelief |
גם שלי בד"כ הולך על התחת:tongue2
כה במבטים אין עלינו, במיוחד על נשים אחרות:)
האמת שאני בכלל אוהבת דברים יפים אז על כל מה שיפה אני נהנית להסתכל: נשים, גברים, חתולים, עיזים, סובארו.. פררררררררר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
גם שלי בד"כ הולך על התחת:tongue2
כה במבטים אין עלינו, במיוחד על נשים אחרות:)
האמת שאני בכלל אוהבת דברים יפים אז על כל מה שיפה אני נהנית להסתכל: נשים, גברים, חתולים, עיזים, סובארו.. פררררררררר |
תזכירי לי איך קוראים לך?
ודבר שני....
Pics or STFU! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תזכירי לי איך קוראים לך?
ודבר שני....
Pics or STFU! |
אבישג ואני לא מעלה תמונה! אותי רואים רק לייב שאל את אליקו!:mad: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
אבישג ואני לא מעלה תמונה! אותי רואים רק לייב שאל את אליקו!:mad: |
מה אבא שלך היה בצבא?
כי אם הוא היה ש.ג. זה מסביר את השם שלך
אבי ש.ג
חחחח הכל בצחוק:)
אני סתם בן אדם קרוע ושרוט שמנסה להשמיע את התקליט שקוראים לו אני אבל בגלל שאני שרוט אני כל הזמן קופץ
קופץ
קופץ
קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
סעמק צריך לנקות אותי.... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה אבא שלך היה בצבא?
כי אם הוא היה ש.ג. זה מסביר את השם שלך
אבי ש.ג
חחחח הכל בצחוק:)
אני סתם בן אדם קרוע ושרוט שמנסה להשמיע את התקליט שקוראים לו אני אבל בגלל שאני שרוט אני כל הזמן קופץ
קופץ
קופץ
קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ קופץ
סעמק צריך לנקות אותי.... |
צריך למחוק אותך! נראה לי אתה בטוטאל לוס ולא אבא שלי לא היה ש.ג בצבא, זה ע"ש אבישג השונמית, מלכים ב' פרק א' לכל המעוניין ואני מצטטת:
"ודוד המלך זקן ובא בימים ויכסהו בבגדים ולא ייחם לו וייבקש נערה יפה בכל תבל ויביאו בפניו את אבישג השונמית ותהיה לו לשיפחה"
הפילגש של דוד המלך קיצר... סמעק איזה שם מעפן! לא יכלו לקרוא לי: דנה??סימה? אתי? טלי? גלית? זרובבלה? או סתם סיסי... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה אבא שלך היה בצבא?
כי אם הוא היה ש.ג. זה מסביר את השם שלך
אבי ש.ג
|
חחחח!
אתה נשרט מיום ליום...
ואבישג
"אין הוא הפוחד מפני הרצון
אך הרצון מפחד מהפחד"
ותחשבי על זה... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחח!
אתה נשרט מיום ליום...
ואבישג
"אין הוא הפוחד מפני הרצון
אך הרצון מפחד מהפחד"
ותחשבי על זה... |
איזה משפט אחוש!!!!!!!! ייקח לי קצת זמן לעבד אותו אבל איזה מילים! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
"ויביאו בפניו את אבישג השונמית ותהיה לו לשיפחה"
|
מותק שימי לי בבקשה שתי כפות סוכר בקפה ותביאי לי את העוגיות שאני אוהב
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מותק שימי לי בבקשה שתי כפות סוכר בקפה ותביאי לי את העוגיות שאני אוהב
:wtf: :wtf: :wtf: |
תיזהר שאנ'לא אביא לך שתי סטירות לפנים ואחת לתחת...:D :happy2: :happy2:
סתם... קוראים לך דודו במקרה. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
איזה משפט אחוש!!!!!!!! ייקח לי קצת זמן לעבד אותו אבל איזה מילים! |
אין מצב שהוא באמת אומר משהו
המצאתי אותו על המקום... :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין מצב שהוא באמת אומר משהו
המצאתי אותו על המקום... :D |
אין דבר כזה שאין דבר כזה!
אם תתעמק בו אז תראה שהוא אומר הרבה, רק שאני פאקינג לא מצליחה להבין מה! |
|
|
|
|