return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Sci-fi appreciation thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
what about tolkien?

Das fantasy, gene sci-fi :)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Phortastic
Jup, couldn't agree more :D
de Borg owned ongelooflijk :)
kweet nog goed toen ik jaar of 12 was en pas begon Star Trek te kijken dat ik naar de aflevering "The Best of Both Worlds" aan het kijken was en dat was zooooooo spannend he man :D
Dat is die aflevering waar Picard wordt gevangen genomen en Locutus wordt. Is een aflevering in 2 delen trouwens met een cliffhanger :D
BOM was dat ! :)

'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG.
Phortastic
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG.


Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".
Ik heb "Q Who" en "The Best Of Both Worlds" (part 1 en 2) op VHS dus geloof me maar ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".

Dat bedoelt hij ook hoor, hij heeft het over The best of both worlds, én de aflevering waarin ze de Borg ontmoeten! :)

Heeft er trouwens iemand ooit Star Trek Voyager Elite Force gespeeld? Die eerste missie met de Borg vond ik dus ongeloofelijk sfeervol! :cool:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
ik vond die erg zwak voor zijn tijd eerlijk gezegd.

die mislukte klonen waren wel mooi gedaan..


Miss ben ik een beetje bevooroordeeld als halve-alien freak :p
Pumaz
Het is geen 4de sequel, maar de derde, wél de vierde film :p
Wat ik goed vind aan de Alien films is dat ze allemaal een andere sfeer hebben door de verschillende regisseurs. De eerste (van Ridley Scott) was altijd aan het opbouwen naar een soort climax terwijl bvb in de tweede (James Cameron) de aliens overal zijn :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz Het is geen 4de sequel, maar de derde, wél de vierde film :p


Wijsneus...sebiet eet ik u op!!!


quote:
Originally posted by Pumaz Wat ik goed vind aan de Alien films is dat ze allemaal een andere sfeer hebben door de verschillende regisseurs. De eerste (van Ridley Scott) was altijd aan het opbouwen naar een soort climax terwijl bvb in de tweede (James Cameron) de aliens overal zijn :)


Ja idd, bij de eerste ging het idd eerder om de sfeer. Maar zonder Aliens had het hele gebeuren toch nooit echt zo populair geworden denk ik (we zullen het nooit weten uiteraard). Maar hoe je het keert of draait. Aliens, Alien³ en Resurrection kan nu nog met plezier herbekijken, Alien niet zo direct, kan er wel aan liggen dat ik de stripversie van Alien* 100 keer heb gelezen voor ik ooit de film zag ^^.


*Die ik blijkbaar kwijt ben, nu ik net wou gaan zien wie de auteur was :(
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat bedoelt hij ook hoor, hij heeft het over The best of both worlds, én de aflevering waarin ze de Borg ontmoeten! :)

Heeft er trouwens iemand ooit Star Trek Voyager Elite Force gespeeld? Die eerste missie met de Borg vond ik dus ongeloofelijk sfeervol! :cool:


Ahja just verkeerd gelezen :)
En ja elite force 1 en 2 heb ik uitgespeeld :)
BOM !!
Ook elite force 2 vond ik zeer goed... begon ook met de Borg :cool:
Gladius
zowel -trek als -wars kan mij niet echt boeien...
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
zowel -trek als -wars kan mij niet echt boeien...


lol dit is de appreciation thread !! :whip: :whip:
shame on you ! ;)

Gladius
quote:
Originally posted by Phortastic
lol dit is de appreciation thread !! :whip: :whip:
shame on you ! ;)


owja just! het moet natuurlijk 'kunnen' zijn ipv 'kan'
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
owja just! het moet natuurlijk 'kunnen' zijn ipv 'kan'


lolbroek :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement