|
יום הדין הגיע!!!!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב נוו לא יום הדין :D
חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb
אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים ;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Segev
טוב נוו לא יום הדין :D
חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb
אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים ;) |
משהו בנבנבזונה!!!!!!!
אני מקנא בך אחי...
אני מת כבר לשדרג את שלי!!!
או עדיף אפילו לקנות חדש שיהיה שתיים:)
:Dאבל זה יקרה לא מוקדם מנובמבר ככה אני חושב...פשוט יהיה לי יומולדת
'תחדש!:)
PS:
יחסית לשלי מחשב שלך נראה לי כמו מטוס קרב שטס שמהירות מטורפת!!!
!!!GB ואחד הדברים הכי חבושים כמובן 230
סחתיין אחי!
?אהה...ועוד משהו קטן...כמה עלה אם זה לא סוד |
|
|
| Segev |
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
FFFUUUUUCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKK...........!!!!!!!!!
:eyespop: :eyes: :crazy:
I got only 20gb and ing slow hard-disc :( |
|
|
| arik |
YABEN ZONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
פפששששש
מחשב רמההה
תתחיל למלות אותו בשירים
רק שהוא לא יתקע
תחדש!! |
|
|
| yaman |
ליגה!
מחשב בן זונה
תמונת רקע:
armin Gone nazi |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Segev
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים |
אוקי הבנתי...
עכשיו יש לי שאלה...כמה יעלה אם ארצה לקנות רק את המעבד, לוח אם, זיכרון והארד דיסק של 120? |
|
|
| Segev |
| בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Segev
בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
הבנתי אותך...
כנראה שבזה נגמור את הביפור:) |
|
|
| Segev |
| אבל שלא תחשוב כל חלק הוא מקורי מהקופסא |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Segev
230gb
|
פאק!!!
העיקר קינאת במחשב שלי אה?
;)
תתחפאקינגדש!! |
|
|
| YoraY |
דבר ראשון תתחדש
אני לא מבין מה ההתלהבות כל מחשב חדש כזה יעלה בסכום כזה כזה והוא יהיה באיכות כזו...
ו3000 שקל בלי מסך זו לא מציאה...
בכל מקרה מחשב סוס הלוואי על כולנו
לי יש 1300 כבר איזה 4 שנים והוא עובד אחלה כפרה עליו אני קשור אליו בנשמה
ואחליף עוד הרבה זמן.....
בקשר ל
GB
אני לפני איזה שנה שנתיים עשיתי את השידרוג של החיים שלי שקניתי 120
GB
באיזה 780 שקל שהיום בטח עולה משו 600-500
בכל מקרה מאז כמות הצריבות שלי יורדת לאפס
וגם ההרדיסק לימד אותי שלא הכל צורבים
ולהיפך - כמעט הכל לא צורבים
מה לעשות פעם לא ידעתי את זה היום אני עם הרבה סרטים צרובים שאין לי מה לעשות איתם
http://www.geocities.com/itayk1/list.txt
אני יודע שאין סיכוי אבל אם מישו ירצה לפחות 20 מהם שידבר איתי ונעשה טרייד
הכל איכות די וי די+תרגום.....
סורי על הפירסום :P
זה באפרופו.... |
|
|
|
|