return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יום הדין הגיע!!!!
View this Thread in Original format
Segev
טוב נוו לא יום הדין :D

חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb

אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים ;)
taltul
quote:
Originally posted by Segev
טוב נוו לא יום הדין :D

חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb

אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים ;)

משהו בנבנבזונה!!!!!!!

אני מקנא בך אחי...

אני מת כבר לשדרג את שלי!!!

או עדיף אפילו לקנות חדש שיהיה שתיים:)

:Dאבל זה יקרה לא מוקדם מנובמבר ככה אני חושב...פשוט יהיה לי יומולדת

'תחדש!:)

PS:
יחסית לשלי מחשב שלך נראה לי כמו מטוס קרב שטס שמהירות מטורפת!!!
!!!GB ואחד הדברים הכי חבושים כמובן 230

סחתיין אחי!

?אהה...ועוד משהו קטן...כמה עלה אם זה לא סוד
Segev
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים
THE_BLUE_DRAGON
quote:
230gb


FFFUUUUUCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKK...........!!!!!!!!!
:eyespop: :eyes: :crazy:

I got only 20gb and ing slow hard-disc :(
arik
YABEN ZONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

פפששששש
מחשב רמההה
תתחיל למלות אותו בשירים
רק שהוא לא יתקע

תחדש!!
yaman
ליגה!

מחשב בן זונה

תמונת רקע:

armin Gone nazi
taltul
quote:
Originally posted by Segev
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים

אוקי הבנתי...

עכשיו יש לי שאלה...כמה יעלה אם ארצה לקנות רק את המעבד, לוח אם, זיכרון והארד דיסק של 120?
Segev
בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים?
taltul
quote:
Originally posted by Segev
בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

הבנתי אותך...

כנראה שבזה נגמור את הביפור:)
Segev
אבל שלא תחשוב כל חלק הוא מקורי מהקופסא

eXeTik
quote:
Originally posted by Segev
230gb


פאק!!!

העיקר קינאת במחשב שלי אה?
;)

תתחפאקינגדש!!
YoraY
דבר ראשון תתחדש


אני לא מבין מה ההתלהבות כל מחשב חדש כזה יעלה בסכום כזה כזה והוא יהיה באיכות כזו...
ו3000 שקל בלי מסך זו לא מציאה...

בכל מקרה מחשב סוס הלוואי על כולנו
לי יש 1300 כבר איזה 4 שנים והוא עובד אחלה כפרה עליו אני קשור אליו בנשמה
ואחליף עוד הרבה זמן.....


בקשר ל
GB

אני לפני איזה שנה שנתיים עשיתי את השידרוג של החיים שלי שקניתי 120
GB
באיזה 780 שקל שהיום בטח עולה משו 600-500

בכל מקרה מאז כמות הצריבות שלי יורדת לאפס
וגם ההרדיסק לימד אותי שלא הכל צורבים
ולהיפך - כמעט הכל לא צורבים
מה לעשות פעם לא ידעתי את זה היום אני עם הרבה סרטים צרובים שאין לי מה לעשות איתם


http://www.geocities.com/itayk1/list.txt

אני יודע שאין סיכוי אבל אם מישו ירצה לפחות 20 מהם שידבר איתי ונעשה טרייד

הכל איכות די וי די+תרגום.....




סורי על הפירסום :P
זה באפרופו....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement