|
Sommrig fotbollstrance =)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
Tjoho! =)
Tänkte bjuda på en låt jag gjort nyligen (sorry för lo-fi :( ).
Var ett tag sen jag gjorde/ville göra upplyftande melodisk trance. Men nu blev jag inspirerad av sommaren och fotbolls-em och gjorde en glad sommrig låt med sambastuk :D
Den är inte tokseriös, mera en kul grej som ska vara lättsmält för öronen (alltså ingen fet anthem eller djup och mörk prog).
Men hoppas ändå ni gillar den, och konstruktiv kritik är välkommen (ha dock i åtanke det jag nämnde ovan ;))
Ladda den här.
hoppas sverige kör över danskarna nu i kväll! ;D |
|
|
| Kongo_kim |
| den var härlig. |
|
|
| EsseT |
| NICE NICE =) helt ok låt =) |
|
|
| Kaveh |
| Tack för feedbacken grabbar x) Skoj att ni gillar den! :) |
|
|
| Laszlo |
Najsig låt!
Jag tycker vi ska sätta Markoolio på pottan, även om hans låt får oss att hoppa runt som galningar efter matcherna, och skicka in ett trancigt bidrag till 2006-års VM-låt. (Vem är det som bestämmer vilken låt som blir Sveriges officiella EM- och VM-låtar förresten?)
Och så kan vi alla SWETOR ha en meetup och spela in en rolig hejjarklackramsa med ett dolt budskap som hjärntvättar hela fotbollstokiga Sverige och får de att börja lyssna på trance, sen går vi om holland och blir världens främsta partynation! woho. Tänk vad några snea sparkar på en rund boll genom åren kan leda till :) |
|
|
| jofawe |
ey.. Kaveh
jag brände din låt å körde den i bilen idag när jag rullade runt på växjös gator.
den är fan skitbra!
du vill inte lägga upp den i hi-fi kvalite? :)
Jag gillar den som fan! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Öhhh *peta på* Fixa länken igen... vill också höra :gsmile:
[edit] Fick låten av jÅfÄjJv över MSN... .riktigt riktigt skön... !!!!
Sommar låt el grande ! :gsmile: |
|
|
| Kaveh |
Tack så mycket grabbar! :) Riktigt skoj att folk bränner och lyssnar på ens låtar i bilen - helt frivilligt =D
Lägger helst inte upp den här i hi-fi.. har inte haft alltför positiva erfarenheter av det :S (inte just på TA dock).
Tack än en gång x) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kaveh !
Är det meningen att din låt skall spridas på nätet i hi-fi kvallitet ?
Det finns en viss sida som jag tyvärr inte får nämna här där den sprids... inte så bra kanske om den inte ens är släpt på nåt bolag.
Kontakta mig på ICQ 79353639 så kan jag berätta mer... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by n0bben-
:)
vad jag vet tycker Kaveh inte det gör nåt att denna rippen sprids, men han kan ju förklara bättre själv :) |
Oki doki... personligen hade jag inte velat de då den inte är släpt än och då är det ju simpelt för den som kan att göra ett exakt plagiat & släppa... Den är ju riktigt bra ! :) |
|
|
| Kaveh |
Jo, jag själv var med på att den skulle spridas som hi-fi. Vet inte, kanske var dumt av mig ;D Fast annars skulle den nog med största sannolikhet ändå bara ligga kvar på min hårddisk ;p Så ja... gjort är gjort =) Och nu är det bara kul om så många som möjligt får höra den =)
Finns här i hi-fi btw för er som vill lyssna :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Men knasboll du måste skicka den till nåt bolag jue :D Den e för bra för att inte bli nåt mer än en bedroom proction :gsmile: |
|
|
|
|