return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
speciale thread voor raoel (als je geen raoel heet mag je nie binnekomen) (pg. 2)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
FORZA LELYSTAD! :stongue: :stongue:
Sandman
Nou, de Boerse Boys mogen der ook zijn.... die hebben pas met 25-0 gewonnen van de platte lands jongeren :D :D

Nee hoor geintje, voetbal is leuk om te kijken. maar niet dat ik een club aanbid of zo...
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus

gozer......leer eerst s met de forumtools omgaan:rolleyes:

Pfffff kan je me niet met wat anders pakken ofzoo? echt weer zo'n domme opmerking voor een Rotjeknor tourist........:D

Latox!
Miss Proximus
hoor ik daar een kameel schijten? :o
New Wave
JA, ik hoor hem ook de Kuip onderschijten.........:p
raoel
quote:
Originally posted by New Wave
JA, ik hoor hem ook de Kuip onderschijten.........:p

:D:D:D

Hele mooie:)
Ow hijs ing goed.
Ik zit nu echt te lachen op mun stoel.
heh heh

Das trouwens wel een goeie zaak, de kuip onderschijten.
Miss Proximus
Met alle schijt van de wereld erop is de Kuip nog steeds het allermooiste stadion van de wereld :)
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Met alle schijt van de wereld erop is de Kuip nog steeds het allermooiste stadion van de wereld :)

achjah, het mooiste...maarja, al die feyenerds die blijven toch komen, want alle schijt van de wereld of niet, het meurde daar toch al het hardst......:D
michiel
he miss p: hoor jij niet voor cambuur te zijn??

later

michiel
Miss Proximus
og og....ik wor weer in een hokje gedrukt

moogwai
Dit is dus echt de eerste wedstrijd van PSV die ik gewoon ongeinteresseerd heb bekeken. Maar echt alles wat er maar fout kon gaan gebeurde gisteren ook... iedereen had gewoon een off day :(

Maar het slaat echt helemaal nergens op dat die wedstrijden gisteren gewoon zijn doorgegaan terwijl nu alles is afgelast... die lui van de UEFA kunnen echt niks fatsoenlijks doen.
arno
ik had me echt al een paar dagen zitten verheugen om feyenoord te gaan kijken, gaat het opeens niet door (is natuurlijk wel begrijpelijk, maar wel jammer), en dat terwijl psv wel door gaat (helaas voor hun :D).
Ik weet zeker dat feyenoord echt hard gewonnen zou hebben.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement