|
speciale thread voor raoel (als je geen raoel heet mag je nie binnekomen)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH
HAHAHAHAHAHA:D WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA HAHAAHHAHAHAHAHAHA:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHH AHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA:DWHAHAH
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHA
HAHAHA :DWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
AHHAHAHAHAHAHA:DWHAHAHAHAH AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA
HA:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAAHHAHAHAHAHAHA:D
4-1!!!!!!!!!!
PSV gedold nie normaal meer zeg, en wat zat die waterreaus te blunderen........als ze al nie bij nantes kunnen winnen hoe moet dat dan bij Galatasaray en Lazio Roma:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
mijn vrienden zijn ook pissed morgen:toothless :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
| FEYENOORD KAMPIOEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
|
|
| -=WVG=- |
Eindhovuuuuh Eindhovuuuuh Eindhovuuuuuh....
Als FCDB daar had gestaan...ach lama :p
Blik useless thread trouwens he...had ik nie van je verw8 ;) |
|
|
| DJ_Massive |
| FORZA FC HAARLEM !!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
FEYENOORD KAMPIOEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
SIZE=50]KAKKERLAKKEN VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/SIZE] whehehe :D |
|
|
| TranceFool |
| Vonnet wel zeeeer triest dat de wedstrijd doorging. Ik ben een echte voetbalfan, maar ik heb echt niet gekeken. Ik heb de hele dag het nieuws gekeken, vond ik wel ff wat belangrijker |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
SIZE=50]KAKKERLAKKEN VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/SIZE] whehehe :D |
gozer......leer eerst s met de forumtools omgaan:rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gozer......leer eerst s met de forumtools omgaan:rolleyes: |
Nou hij had t wel bijna goed.. :rolleyes: |
|
|
| raoel |
Het was idd bagger wat p.s.v. heeft laten zien.
Ik heb met de gedachten gespeelt om mijn seizoenskaart ritueel te verbranden, maar toch maar niet gedaan.
Ik heb dit psv (het huidige team) eigenlijk nog nooit zo slecht zien spelen.
Ook moet ik wel zeggen dat nantes veel beter is dan ik dacht.
En als nantes zo in de competitie zouden spelen, zouden ze echt niet onderaan staan.
Hoor ik vandaag een andere psv supporter zeggen:
Ze konden niet goed spelen omdat ze met die ramp in hun hoofd zaten. Daardoor waren ze de kluts kwijt.
BULL / buy a life
Ze hebben gewoon kut gespeeld. BASTA
En als de psv spelers er zo erg van onder de indruk waren, zouden de spelers van nantes dat ook hebben.
Maar PSV heeft nog genoeg mogelijkheden om de volgende ronde te halen.
Al zullen ze dan wel beter moeten gaan spelen. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vonnet wel zeeeer triest dat de wedstrijd doorging. Ik ben een echte voetbalfan, maar ik heb echt niet gekeken. Ik heb de hele dag het nieuws gekeken, vond ik wel ff wat belangrijker |
ja idd heb ik ook gedaan, nieuwste ontwikkelingen enzo volgen. Is toch best belangrijk dat je ervan op de hoogte bent lijkt mij. En PSV start altijd slecht in de CL. |
|
|
| raoel |
Trouwens
Alle wedstrijden in de europacups voor deze week zijn afgelast.
Dus feijenoord kan vanavond iig niet verliezen. Geluk bij een ongeluk (ramp) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik las het ook net op teletekst. Is wel netjes van de Uefa vind ik. Is zeer gepast. Psv betreurde het gister ook dat ze nog moesten spelen, dus is het voor iedereen beter |
|
|
|
|