|
Jag är tillbaka....
|
View this Thread in Original format
| [A|ienFactory] |
Min internetuppkoppling har varit död i några dagar nu, allt verkar vara ok nu.
Hur blir jag moderator???
:D:D |
|
|
| mindshooter |
Välkomme tebax :) undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......
skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100% |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Välkomme tebax :) undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......
skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100% |
Är det inte bäst att du skickar ett PM, med tanke på att du redan är moderator?
Eller? |
|
|
| mindshooter |
Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat :o
Cya around swedish m8eys :cool: |
|
|
| x-dream |
| Välkommen tbx [A|ienFactory] |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat :o
Cya around swedish m8eys :cool: |
bra jobb att vara uppe sent hörrö! sängdax vid 21.00 ikväll.. remember |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
bra jobb att vara uppe sent hörrö! sängdax vid 21.00 ikväll.. remember |
Lewl.....vad är det där för jälla sig förresten? |
|
|
| [A|ienFactory] |
Jag väntar fortfarande på att bli moderator.
:D:D:D
I övrigt verkar det som om den här sektionen har dött ut lite.....:rolleyes: |
|
|
| Aendy |
| Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien) |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Aendy
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. ) |
Ändå är det JÄVLIGT slött!
Det tar ju fan en kvart att öppna en sida.
Det är för mycket folk här i alla fall..... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien) |
och då har du bara varit här i en månad... är nog en tillfällig nedgång över sommaren, men nu borde det komma igång igen |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by reveal
och då har du bara varit här i en månad... är nog en tillfällig nedgång över sommaren, men nu borde det komma igång igen |
det var som bäst i februari & mars....aahh, de tiderna.....:p |
|
|
|
|