return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Jag är tillbaka....
View this Thread in Original format
[A|ienFactory]
Min internetuppkoppling har varit död i några dagar nu, allt verkar vara ok nu.
Hur blir jag moderator???
:D:D
mindshooter
Välkomme tebax :) undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......

skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100%
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by mindshooter
Välkomme tebax :) undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......

skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100%


Är det inte bäst att du skickar ett PM, med tanke på att du redan är moderator?
Eller?
mindshooter
Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat :o

Cya around swedish m8eys :cool:
x-dream
Välkommen tbx [A|ienFactory]
fruktsoppa
quote:
Originally posted by mindshooter
Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat :o

Cya around swedish m8eys :cool:


bra jobb att vara uppe sent hörrö! sängdax vid 21.00 ikväll.. remember
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa


bra jobb att vara uppe sent hörrö! sängdax vid 21.00 ikväll.. remember


Lewl.....vad är det där för jälla sig förresten?
[A|ienFactory]
Jag väntar fortfarande på att bli moderator.
:D:D:D
I övrigt verkar det som om den här sektionen har dött ut lite.....:rolleyes:
Aendy
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien)
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Aendy
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. )


Ändå är det JÄVLIGT slött!
Det tar ju fan en kvart att öppna en sida.
Det är för mycket folk här i alla fall.....

reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien)


och då har du bara varit här i en månad... är nog en tillfällig nedgång över sommaren, men nu borde det komma igång igen
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by reveal


och då har du bara varit här i en månad... är nog en tillfällig nedgång över sommaren, men nu borde det komma igång igen


det var som bäst i februari & mars....aahh, de tiderna.....:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement