return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
לשחרר את וייניל 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by DJ Alex E.

~1~ הויינילס שאני הכי מצפה להם כרגע הם
signum-the timelord
אין הרבה מה להסביר פה.כולכם שמעתם כמה שזה מושלם בתוכניות של ארמין
תאריך השחרור הוא ב16 באוגוסט אם אני לא טועה.יש למה לצפות

~2~ Delerium-silence (Above & Beyond remix)
כל מי ששמע את האסנשל מיקס של ג'ונו וחבריו בטח נשאר המום מהקטע הזה
מדהייים



1>>> מכובד!

2>>> לא מבין מה התלהבות - סתתתתתתם רימייק חלש...לא חישו שום דבר...הוסיפו כמה סטרינגים וזהו...ממש חלש מבחינתי הטראק מיצה את עצמו שיחברו משהו חדש כבר!!!

לכבי הוינילים שאני חכה זה כמובן:
Draft 2 Design - Affection Over Reason !!!!!

:)?מטורף!!! טראק אנרגטי יפה וסוחף - מה צריך עוד
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
:)?מטורף!!! טראק אנרגטי יפה וסוחף - מה צריך עוד


אהבה. כולנו זקוקים לאהבה.
§chop¥
quote:
Originally posted by Flotser
אהבה. כולנו זקוקים לאהבה.


רוצה לספר לנו משהו ??

בכל מקרה אני מחכה ל
William Orbit - Adagio For Strings (Tiesto Remix)

סתם:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

אני מחכה ל
Mojado feat Mr Sam - El Toro
DHHD - Rush (Trilok & Chirens 2004 Mix)


ותגיד
(מי שכתב על הטראק מהסט של יוהן באנרג'י )
זה הטראק הזה שרשמו בטראקליסט
Johan Gielen Feat. Above & Beyond
או
הזה עם שליחות קטלנית ???
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
אהבה. כולנו זקוקים לאהבה.

קח כל עיתון של מודעות ודפדף עד לעמוד האחרון - יש שם מספיק אהבה לכולם
:D:D:D:D:D:D

סתם...ואם ברצינות אז הנושא דורש פתיחת טרד "בנים - בנות" או משהו כמו
"אהבה - מה היא..." :)

יאללה פלוצר אני משאיר עליך את אחריות ומזכה אותך בפתיחת טרד מהסוג זה...יאללה אני חושב כל אחד יהיה ל ו מה להגיד לגבי הנושא כה רגיש :)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by taltul

2>>> לא מבין מה התלהבות - סתתתתתתם רימייק חלש...לא חישו שום דבר...הוסיפו כמה סטרינגים וזהו...ממש חלש מבחינתי הטראק מיצה את עצמו שיחברו משהו חדש כבר!!!

לכבי הוינילים שאני חכה זה כמובן:
Draft 2 Design - Affection Over Reason !!!!!

:)?מטורף!!! טראק אנרגטי יפה וסוחף - מה צריך עוד

מה פתאום רמיקס חלש?
לדעתי הוא ממש מדהים וסוחף
ולא רק סטרינגים הם הוסיפו
וגם לשיר שלבריטני הם הוסיפו"רק סטרינגים" וגם שם יצא משהו מדהים
קיצר ג'ונו אנד דה גנג שולטים

ומסכים איתך בקשר לדראפט2דסיינג
קטע מטריף
taltul
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מה פתאום רמיקס חלש?
לדעתי הוא ממש מדהים וסוחף
ולא רק סטרינגים הם הוסיפו
וגם לשיר שלבריטני הם הוסיפו"רק סטרינגים" וגם שם יצא משהו מדהים
קיצר ג'ונו אנד דה גנג שולטים

לא מסכים אחי...
מה מה מדהים בו?

פשוט אני אחרי של 1000000 שמיעות של אותו טראק - לשמוע את כמעט אותה גרסה קצת מיופת בצדדים לא ממש מתחשק לי...
הלוואי והיו עושים על זה איזה פרוגי-רמיקס אז הייתי מבין אותך...

ורמיקס על בריטני - גם סתם רמיקס...אולי אתה רוצה להגיד לי שהוא טוב ואיכותי וכו' אז סבבה אבל יש הבדל בין להגיד "מדהים" לבין "איזה יופי של טראק"...
מבין?
מילה מדהים מתאימה לטראק כמו נו ואן און 'אורף או למשל ווייט רום...

פשוט לדעתי לא מתאים כל כך הביטוי במקרה זה...

PEACE DUDE :D
markfeldman
או קיי אין לי הרבה מה להוסיף אלא רק לחזק:

Signum - The Timelord (Signum's Spectral Balance Remake)

זה הרימיקס !!!!!

בנוסף קטע שאני כבר מחכה לו למעלה מ-3 חודשים !!!

YILMAZ ALTHANHAN - EIGHTIES
DJ Alex E.
ברמיקס של המלך אוזגור כמובן נכון מארק?
גם אני מת לשים את הידיים שלי על היצירה הזאת

וסטיבי,כל אחד ומילון המושגים שלו חחח
אגב לדעתי נו וואן או אורף סתם קטע בינוני...אז אתה רואה זה הכל עניין של טעם
אבל בקשר לוויט רום אני מסכים איתך :)
חוץ מזה(או כמו שאתה קורא לזה PS)
אהבתי את שני הרמיקסים האלה באותה מידה כמו את וויט רום אז הרשתי לעצמי לקרוא להם "מדהימים" כי לטעמי הם כאלה
sabi10
הראשון
Team G - G Strings

והשני שאני יותר מצפה לו הוא

Avanto - The Flute
:cool:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by sabi10
הראשון
Team G - G Strings

והשני שאני יותר מצפה לו הוא

Avanto - The Flute
:cool:


לא מכיר את הטראקים האלה...אולי תיתן עליהם קצת פרוט?איזה סגנון?איפה שמעת אותם

markfeldman
quote:
ברמיקס של המלך אוזגור כמובן נכון מארק?
גם אני מת לשים את הידיים שלי על היצירה הזאת


לא, דווקא המקורית יותר טובה !

הבנתי כי הקטע יצא כבר מזמן באלקטרוניק אלמנטס.
DJ Alex E.
אני דווקא ראיתי שמישהו כתב באיזה מקום שהקטע הזה עוד לא הוחתם...מוזר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement